• رنجرور ايووک 2024

فیس‌لیفت جزئی برای سال جدید

معرفی رنجرور ایووک 2024

31 خرداد 1402 17:14

رنجرور ایووک ۲۰۲۴، در نگاه اول بسیار شبیه به مدل ۲۰۲۳ این خودرو است. در واقع یک فیس‌لیفت جزئی از مدل قبلی محسوب می‌شود. شروع قیمت ایووک ۲۰۲۴ از ۴۹,۸۰۰ یورو است.

طراحی رنجرور ایووک 2024

تغییرات عمده ظاهری آن، در بخش جلوپنجره مشهود است. یک طرح مشبک جدید در این قسمت دیده می‌شود، که از مستطیل‌های نازک تشکیل شده است. در طرفین جلوپنجره، چراغ‌های جدید قرار گرفته‌اند. ظاهر کلی آن‌ها با مدل قبلی یکسان است؛ اما محتویات آن‌ها تفاوت دارد.

رنجرور ایووک 2024

چراغ‌های جدید LED Pixel 1 در این مدل به کار رفته که سه برابر بیش‌تر از قبل LED دارند. علاوه بر آن، هر نور، چهار ماژول پیکسل با LED دارد که جداگانه کنترل می‌شوند. این مورد باعث می‌شود تا مقادیر مختلفی از نور در جهت‌های متفاوت پخش شود‌. در اروپا این چراغ‌ها به طور استاندارد در تریم‌های Dynamic HSE و Autobiography قرار دارند.

رینگ‌های جدید ایووک ۲۰۲۴ تا قطر ۲۱ اینچ ارائه می‌شوند. همچنین رنگ‌های جدیدی برای بدنه خودرو در نظر گرفته شده است، که عبارتند از آبی Tribeca، برنز Corinthian و خاکستری Arroios.

کابین و امکانات رنجرور ایووک 2024

داخل کابین نیز تغییرات و اصلاحاتی وجود دارد. یک نمایشگر ۱۱.۴ اینچی جدید دیده می‌شود. این نمایشگر منحنی، به صورت شناور نصب شده است و داخل داشبورد نیست. یک کنسول مرکزی جدید در قسمت زیرین آن دیده می‌شود، که دکمه‌های فیزیکی از آن حذف شده است‌. این کنسول به صورت مینیمال طراحی شده است و اکثر عملکردها از طریق نمایشگر و یا فرمان انجام می‌شوند.

رنجرور ایووک 2024

رنجرور ایووک ۲۰۲۴ به جدیدترین سیستم اطلاعات و سرگرمی Pivi Pro 2 تجهیز شده است، که از اپل کار پلی، اندروید اتو و آمازون الکسا ۱۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین فراگیر سه بعدی، یک دوربین دید زمین ClearSight و دوربین دید عقب داخلی در نظر گرفته شده است. رنجرور اعلام کرده که سیستم Cabin Air Purification Plus  (تصفیه هوای کابین) یکی از بهترین ویژگی‌های این مدل است، که برای اولین بار در ایووک ارائه شده.

رنجرور ایووک 2024

مشخصات فنی رنجرور ایووک 2024

ایووک ۲۰۲۴ در اروپا با تریم‌های S , Dynamic SE , Dynamic HSE و Autobiography عرضه می‌شود. گزینه‌های قابل انتخاب برای پیشرانه شامل موتور سه سیلندر ۱.۵ لیتری هیبرید با خروجی ۱۶۰ اسب‌بخار و یا نسخه پلاگین هیبرید با خروجی ۳۰۹ اسب‌بخار است. پیشرانه ۲ لیتری هیبریدی نیز هم در نسخه بنزینی و هم در نسخه دیزلی ارائه می‌شود. نسخه بنزینی ۲۴۹ اسب‌بخار قدرت و نسخه دیزلی ۱۶۳ و یا ۲۰۴ اسب‌بخار قدرت دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران