• ميليتم فروکس E
  • ميليتم فروکس E
  • ميليتم فروکس E
  • ميليتم فروکس E

جیپ رانگلر 4XE صد هزار دلاری

معرفی میلیتم فروکس-E

7 تیر 1402 11:10

جیپ رانگلر برای مدل 2024 با تغییر در نمای جلو، نمایشگر بزرگتر و چند تریم جدید همراه شده است، اما این خودرو به عنوان یکی از توانمندترین آفرودرها، هنوز نمی‌­تواند سلیقه مشتریان لوکس‌­پسند را تامین کند.

میلیتم فروکس-E براساس رانگلر 4XE شکل گرفته است و از نظر مشخصات پیشرانه دچار تغییر نشده، اما سیستم تعلیق مورد بازطراحی قرار گرفته است.البته این مورد برای بسیاری از خودروهای همرده رانگلر صدق می‌­کند. شرکت ایتالیایی میلیتم (Militem) که به ساخت نسخه لوکس از محصولات جیپ و رم شهرت دارد، درصدد پاسخگویی به این تقاضا برآمده و سری فروکس (Ferox) را براساس جیپ رانگلر طراحی و تولید کرده است.

عضو جدید سری فروکس، فروکس-E است که از پیشرانه برقی خودرو حکایت می‌کند. در واقع مدل مذکور براساس رانگلر 4XE شکل گرفته است و از نظر مشخصات پیشرانه دچار تغییر نشده، اما سیستم تعلیق مورد بازطراحی قرار گرفته است و اکنون کمک‌­فنرهای قابل تنظیم، میل پیچشی و اتصالات فرمان جدید را به همراه دارد.

رینگ‌های 20 اینچی به صورت استاندارد عرضه شده است و می‌­توان افزایش 5 سانتی‌متری ارتفاع را نیز سفارش داد. غیر از این، رینگ‌های 22 اینچی با تایرهای 305/45 بدون کیت افزایش ارتفاع نیز ارائه شده است، که چهره‌­ای اسپرت از رانگلر را نمایش می‌­دهد.

میلیتم فروکس E

فروکس-E به واسطه تغییر در نمای جلو، جلوپنجره مات، سپرهای آفرود و جزئیات مشکی براق بدنه از جیپ رانگلر متمایز شده است.

در فضای کابین با انبوهی از روکش چرم مواجه هستیم، که داشبورد، اهرم دنده، فرمان و حتی بخش نشان‌­دهنده­‌ها را پوشانده است. برای تزئین پوشش داخلی درها و محفظه لوازم نیز از تریم فیبرکربن استفاده شده است.

قیمت پایه میلیتم فروکس-E در اروپا، 92,429 یورو تعیین شده که تقریبا معادل با 101 هزار دلار است. این خودرو همراه با ضمانت 36 ماه یا صد هزار کیلومتر عرضه می­‌شود.

میلیتم فروکس E

میلیتم در حال حاضر 4 نمایشگاه در ایتالیا، یکی در آلمان و یک نمایشگاه دیگر در موناکو دایر نموده است، ولی قصد دارد در آینده نزدیک این تعداد را افزایش دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران