• سوزوکي اينويکتو
  • سوزوکي اينويکتو
  • سوزوکي اينويکتو
  • سوزوکي اينويکتو
  • سوزوکي اينويکتو
  • سوزوکي اينويکتو

گران‌ترین محصول برند ژاپنی در هند

معرفی سوزوکی اینویکتو

18 تیر 1402 08:59

در سبد محصولات سوزوکی، جای خالی مینی ون با ابعاد بزرگ احساس می‌شود. برای حل این مشکل، نسخه‌­ای از نیسان سرنا با نام سوزوکی Landy در ژاپن عرضه می‌­شد، که البته اخیرا جای خود را به تویوتا Noah داده است.

سوزوکی تصمیم گرفته در یکی دیگر از بازارهای اصلی خود یعنی هند نیز به سراغ راه حل مشابه برود و تویوتا اینووا های­کراس را با نام اینویکتو - Invicto - عرضه نماید.

این محصول تویوتا که از اواخر سال گذشته براساس پلتفرم GA-C در هند تولید می‌شود، برای تبدیل به سوزوکی، با تغییر جلوپنجره و گرافیک چراغ‌ها همراه شده است، درحالی‌که طول 4.755 متری بدنه، طراحی سپر جلو و رینگ‌های 17 اینچی بدون تغییر باقیمانده است، بنابراین خیلی احتمال دارد که این دو خودرو را با یکدیگر اشتباه بگیرید!

سوزوکی اینویکتو

برخلاف محصول تویوتا، فقط 4 رنگ برای تزئین بدنه سوزوکی اینویکتو پیشنهاد می‌شود.

در فضای کابین هم تحول خاصی اتفاق نیفتاده و فقط رنگ جزئیات از نقره­‌ای به مسی تغییر یافته است. برخلاف محصول تویوتا، در سوزوکی اینویکتو از تزئین دو رنگ کابین هم خبری نیست و کابین با دو چیدمان 7 یا 8 نفره، فقط به رنگ مشکی تزئین می­‌شود.

سوزوکی اینویکتو

سوزوکی اینویکتو به سامانه هیبرید شامل پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با 152 اسب‌­بخار قدرت و 188 نیوتن‌متر گشتاور و موتور برقی با 114 اسب‌­بخار قدرت و 206 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است. مجموع خروجی این سامانه، 186 اسب­‌بخار قدرت اعلام شده است، تا این خودروی 1620 کیلوگرمی را ظرف 9.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برساند.

سوزوکی اینویکتو به عنوان گران‌ترین محصول برند ژاپنی در هند، با قیمت پایه 30,100 دلار به فروش می­‌رسد. با توجه به نزدیکی قیمت با تویوتا اینووا، قرار نیست شاهد رقابت جدی میان این دو باشیم. در واقع به نظر می­‌رسد که سوزوکی اینویکتو با هدف حفظ مشتریان وفادار این برند عرضه شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران