• پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R
  • پورشه 911 برابوس 900 راکت R

وقتی نوبت پورشه می‌شود

معرفی برابوس 900 راکت R

18 تیر 1402 16:29

بدون اغراق، برای بسیاری از افراد پورشه 911 توربو مظهر یک خودروی اسپرت مدرن است. خودرویی که می‌تواند در پیست سریع و در اتوبان راحت باشد. 911 حتی از این ساختار نیز فراتر رفته و کاربردی بودن تطبیق‌پذیری کافی برای تبدیل شدن به یک خودروی روزمره را نیز پیدا کرده است؛ اما حقیقت اصلی آن است که این کوپه اشتوتگارتی یک هیولای واقعی است. به‌ویژه اگر بدانید چگونه آن را ارتقا بدهید.

برابوس یکی از همان شرکت‌هایی است که می‌داند چگونه عملکرد خودروهای خود را اصلاح کند. این شرکت معمولاً برای پروژه‌های داغ خود دست روی پورشه نمی‌گذارد. ولی زمانی که قصد انجام آن را داشته باشد، نتایج حیرت‌انگیز خواهد بود. درست مانند پروژه Brabus 900 Rocket R جدید که بر اساس پورشه 911 توربو S ساخته شده است.

پورشه 911 برابوس 900 راکت R

هیچ نقصی در این خودرو پیدا نمی‌کنید. در قسمت بیرونی یک بادی‌کیت کامل مشاهده می‌شود که برابوس آن را Wisestar می‌نامد. از فیبر کربن ارتقایافته روی اسپلیتر جلو، خروجی‌های هوای جدید روی گلگیرها و دیفیوزر جدید در عقب استفاده شده است. همه این قطعات پیش‌تر در تونل باد جواب خود را پس داده‌اند. به حدی که برابوس می‌گوید نتیجه این آزمایش‌ها سطح جدیدی از آیرودینامیک بوده است.

منتظر نمایش بزرگ زیر کاپوت هستید؟ این تیونر دو توربوشارژر بزرگ را روی پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر تخت پورشه نصب کرده است، که توانسته قدرت خروجی را تا 900 اسب‌بخار افزایش دهد. یک سیستم اگزوز اسپرت با عملکرد مسابقه‌ای نیز از جنس اینکونل (سوپرآلیاژی بر پایه نیکل که در برابر خوردگی در دما و فشار بالا مقاومت بالایی دارند) روی آن نصب شده تا تنفس را بهتر کند.

پورشه 911 برابوس 900 راکت R

پورشه 911 توربو S پس از این تغییرات می‌تواند صفر تا صد را در 2.5 ثانیه طی کند. در حالی که نسخه استاندارد رکورد 2.7 ثانیه‌ای را ثبت کرده بود. سایر تغییرات ظاهری نیز شامل رینگ‌های 21 و 22 اینچی جدید شرکت موسوم به Monoblock P Platinum می‌شود.

در داخل کابین بیشتر سطوح از جنس چرم مشکی با طرح‌های همیشگی شش ضلعی هستند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران