• جيلي بويو L گلوري اديشن
  • جيلي بويو L گلوري اديشن
  • جيلي بويو L گلوري اديشن
  • جيلي بويو L گلوري اديشن
  • جيلي بويو L گلوري اديشن
  • جيلي بويو L گلوري اديشن
  • جيلي بويو L گلوري اديشن
  • جيلي بويو L گلوري اديشن

کراس‌اوری جمع‌وجور با قیمت 17,800 دلار

معرفی جیلی بویو L گلوری ادیشن

21 تیر 1402 14:07

جیلی بویو L گلوری ادیشن، یک کراس‌اور کامپکت با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر است، که ۱۷,۸۰۰ دلار قیمت دارد. رقبای این محصول شامل هاوال H6، چری تیگو ۸ و گک ترامپچی GS4 هستند.

طراحی جیلی بویو L گلوری ادیشن

در نمای جلویی، یک جلوپنجره با شکل ذوزنقه برعکس دیده می‌شود. در قسمت بالایی این جلوپنجره، یک نوار نورانی با ۱۸۲ LED به عنوان دی‌لایت تعبیه شده است. قسمت پایینی نیز یک شبکه توری وجود دارد تا گرما را خارج کند.

طراحی بخش عقب خودرو زاویه‌دار و تهاجمی است. چراغ‌های ترمز بالا قرار گرفته‌اند و چراغ‌های عقب Y شکل هستند. این چراغ‌ها از تعداد ۲۹۰ LED تشکیل شده‌اند‌، چهار خروجی اگزوز نیز در بخش عقب وجود دارد.

جیلی بویو L گلوری ادیشن

این خودرو طبق پلتفرم Compact Modular Architecture (CMA) ساخته شده، که توسط جیلی و ولوو توسعه یافته است. ابعاد بویو L نسخه Glory  به 4670/1900/1705 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری آن برابر 2777 میلی‌متر است. طراحی انحنای بالای چرخ‌ها و سقف خودرو بسیار زیبا و خیره‌کننده هستند. این خودرو فاقد سقف پانوراما بوده و تایرهای  235/50R19 دارد.

کابین و امکانات جیلی بویو L گلوری ادیشن

فضای داخلی خودرو بدون تغییر باقی مانده و مشابه نسخه موجود است. تنها تفاوت آن، اضافه شدن تریم رنگی داخلی آبی Summer Spring است. ویژگی‌ها و امکانات خودرو شامل نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی صفحه کیلومتر، نمایشگر ۱۳.۲ اینچی مرکزی با چیپ Qualcomm Snapdragon 8155 با سیستم عامل Galaxy OS Air جیلی، ۷۲ رنگ برای نورپردازی محیطی، تشخیص صدا، سیستم کی‌لس استارتر و استارت از راه دور است.

جیلی بویو L گلوری ادیشن

علاوه‌براین جیلی بویو L گلوری ادیشن ویژگی‌های بیش‌تری نیز دارد، که عبارتند از معماری الکتریکی GEEA2.0 جیلی، سیستم کمک رانندگی هوشمند و پیشرفته NOA با قابلیت خودران سطح ۲ و رادارهای جلو و عقب.

مشخصات فنی جیلی بویو L گلوری ادیشن

نیروی موردنیاز جیلی بویو L گلوری ادیشن از طریق پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ تامین می‌شود. این پیشرانه 180 اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته DCT به چرخ‌ها منتقل می‌کند. مصرف سوخت این محصول به ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
.کاوه. 1402/4/21
جیلی بویو L گلوری ادیشن بخوان بیارن ایران ، وارد کننده های طماع اولین تغییری که در سفارش این خودرو میدن رینگ های ۱۹ اینچ خودرو رو ۱۶ اینچ سفارش میدن و کل ابهت و عظمت و قیافه دلنشین خودرو رو از بین میبرن ، بگذریم که از تمام امکانات خودرو هم تا حد امکان خواهند زد تا سود بیشتری به جیبشون بره ، همونطوری که در جیلی امگرند ۷ وارداتی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ که بسیار خودروهای خوب و بسیار کم استهلاکی هستند سیستم پایداری خودرو رو حذف کرده بودند و حتی تایر زاپاس داخل صندوق خودرو ۱۵ اینچ سفارش داده شده بود در حالی که لاستیک های جیلی امگرند، ۱۶ اینچ هست
پاسخ
0
0
0