• سايک رووي D7 DMH
  • سايک رووي D7 DMH
  • سايک رووي D7 DMH
  • سايک رووي D7 DMH
  • سايک رووي D7 DMH
  • سايک رووي D7 DMH
  • سايک رووي D7 DMH

سدان پلاگین هیبرید با قابلیت پیمایش ۱۴۰۰ کیلومتر

سایک رووی D7 DMH

16 شهریور 1402 10:50

رووی به عنوان عضوی از گروه سایک، در جریان نمایشگاه چنگدو از رووی D7 رونمایی کرده است.

نخستین عضو از سری D که براساس پلتفرم ماژولار Nebula شکل گرفته، در دو نسخه با ظاهر و مشخصات فنی متفاوت عرضه خواهد شد.

ابعاد بدنه رووی D7 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.89، 1.872، 1.51 و 2.81 متر اعلام شده است، که این خودرو را در اندازه نزدیک به تویوتا کمری و کیا K5 نشان می­‌دهد. البته فاصله محوری رووی D7 از هر دو خودروی مذکور، کمتر است.

سایک رووی D7 DMH

فرم بدنه رووی D7 تحت تاثیر خطوط منحنی و نرم شکل گرفته و بر رینگ‌های 18 اینچی و سیستم تعلیق با اتصالات مک­‌فرسون در جلو و چند اتصالی در عقب، استوار شده است.

نسخه پلاگین-هیبرید رووی D7 به سامانه DHM مجهز شده است، که از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 112 اسب­‌بخار قدرت و یک پیشرانه برقی با 109 اسب‌بخار قدرت تشکیل شده که در مجموع، 204 اسب­‌بخار قدرت در اختیار این خودرو قرار می‌­دهد. این سامانه در هر دو مدل موازی و سری عمل کرده و نیروی لازم برای پیمودن 125 کیلومتر در حالت کاملا برقی (برمبنای CLTC) را فراهم خواهد کرد. البته از نوع سیستم انتقال قدرت و همچنین ظرفیت باتری اطلاعی نداریم.

شعاع حرکتی ترکیبی و حداکثر سرعت رووی D7 پلاگین-هیبرید هم به ترتیب 1400 کیلومتر و 185 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

سایک رووی D7 DMH

نسخه برقی از رووی D7 به واسطه حذف جلوپنجره، دستگیره مخفی­‌شونده درها و طراحی متفاوت چراغ‌های جلو، چهره‌­ای مدرن­تر را به نمایش گذاشته است.

این خودرو به یک پیشرانه برقی روی محور عقب مجهز شده است، که در دو نسخه با 197 یا 211 اسب‌­بخار قدرت قابل سفارش خواهد بود. شعاع حرکتی این دو مدل به ترتیب 510 و 610 کیلومتر اعلام شده است. متاسفانه از ظرفیت باتری این مدل هم اطلاعی در دسترس نیست، اما حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود.

سایک رووی D7 DMH

در فضای کابین هر دو نسخه از رووی D7 با طرحی یکسان شامل دو نمایشگر 12.3 اینچی و اهرم تعویض دنده روی فرمان مواجه هستیم، که تجهیزاتی شامل سقف پانوراما، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، کروزکنترل تطبیق­‌پذیر و تهویه مطبوع تک-منطقه‌­ای را ارائه می­‌کند.

رووی D7 از سه ماهه چهارم امسال در چین به فروش می‌­رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران