رووی به عنوان عضوی از گروه سایک، در جریان نمایشگاه چنگدو از رووی D7 رونمایی کرده است.
نخستین عضو از سری D که براساس پلتفرم ماژولار Nebula شکل گرفته، در دو نسخه با ظاهر و مشخصات فنی متفاوت عرضه خواهد شد.
ابعاد بدنه رووی D7 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.89، 1.872، 1.51 و 2.81 متر اعلام شده است، که این خودرو را در اندازه نزدیک به تویوتا کمری و کیا K5 نشان میدهد. البته فاصله محوری رووی D7 از هر دو خودروی مذکور، کمتر است.
فرم بدنه رووی D7 تحت تاثیر خطوط منحنی و نرم شکل گرفته و بر رینگهای 18 اینچی و سیستم تعلیق با اتصالات مکفرسون در جلو و چند اتصالی در عقب، استوار شده است.
نسخه پلاگین-هیبرید رووی D7 به سامانه DHM مجهز شده است، که از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 112 اسببخار قدرت و یک پیشرانه برقی با 109 اسببخار قدرت تشکیل شده که در مجموع، 204 اسببخار قدرت در اختیار این خودرو قرار میدهد. این سامانه در هر دو مدل موازی و سری عمل کرده و نیروی لازم برای پیمودن 125 کیلومتر در حالت کاملا برقی (برمبنای CLTC) را فراهم خواهد کرد. البته از نوع سیستم انتقال قدرت و همچنین ظرفیت باتری اطلاعی نداریم.
شعاع حرکتی ترکیبی و حداکثر سرعت رووی D7 پلاگین-هیبرید هم به ترتیب 1400 کیلومتر و 185 کیلومتر برساعت اعلام شده است.
نسخه برقی از رووی D7 به واسطه حذف جلوپنجره، دستگیره مخفیشونده درها و طراحی متفاوت چراغهای جلو، چهرهای مدرنتر را به نمایش گذاشته است.
این خودرو به یک پیشرانه برقی روی محور عقب مجهز شده است، که در دو نسخه با 197 یا 211 اسببخار قدرت قابل سفارش خواهد بود. شعاع حرکتی این دو مدل به ترتیب 510 و 610 کیلومتر اعلام شده است. متاسفانه از ظرفیت باتری این مدل هم اطلاعی در دسترس نیست، اما حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود.
در فضای کابین هر دو نسخه از رووی D7 با طرحی یکسان شامل دو نمایشگر 12.3 اینچی و اهرم تعویض دنده روی فرمان مواجه هستیم، که تجهیزاتی شامل سقف پانوراما، تنظیم برقی صندلیهای جلو، کروزکنترل تطبیقپذیر و تهویه مطبوع تک-منطقهای را ارائه میکند.
رووی D7 از سه ماهه چهارم امسال در چین به فروش میرسد.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : autoreview.ru