• فورد برانکو اسپرت 2024

افزایش امکان شخصی‌سازی

تغییرات فورد برانکو اسپرت در مدل 2024

6 مرداد 1402 18:23

شرکت فورد قصد دارد با ارائه پکیج Free Wheeling برای فورد برانکو اسپرت 2024، یک سنت قدیمی را زنده کند. این پکیج رنگارنگ در اواخر دهه 70 میلادی و برای مدل‌های برانکو، اکونولین، F-150 و کوریر قابل انتخاب بود و اکنون پس از سال‌ها، در دسترس مشتریان برانکو اسپرت قرار گرفته است.

وجود 5 نوار رنگی با طیف‌های گوناگون از رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز در بخش جانبی بدنه و کاپوت، در همان نگاه اول جلب نظر می‌­کند. به منظوری وفاداری به مدل‌های قبلی، از نشان‌های مشابه در جلو و عقب بدنه استفاده شده است، درحالی‌که رینگ‌های 17 اینچی با جزئیات قرمز هم ظاهری خاطره­‌انگیز را تداعی می­‌کند.

فورد برانکو اسپرت 2024

جلوپنجره نقره‌­ای و روکش مشکی سقف، آینه­‌های جانبی و سپرها، تزئینات ظاهری را تکمیل می­‌کند. علاوه بر موارد سفارشی، می­‌توان 7 رنگ مختلف بدنه و جزئیات دیگری را هم انتخاب کرد.

در فضای کابین هم با نوارهای رنگی برای تزئین پشتی صندلی‌ها و جزئیات قرمز در داشبورد و پوشش داخلی درها مواجه هستیم.

فورد برانکو اسپرت 2024

فورد برانکو اسپرت Free Wheelin تنها با پیشرانه 1.5 لیتری اکوبوست و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به همراه سامانه چهار چرخ محرک عرضه می­‌شود.

فورد برانکو اسپرت Free Wheelin که براساس تریم Badlands شکل گرفته، در تیراژ محدود و با قیمت پایه 33,730 دلار عرضه می­‌شود. بنابراین نسبت به مدل پایه با افزایش قیمت 2,500 دلاری روبرو هستیم.

علاقمندان به خودروهای خشن می­‌توانند پکیج Black Appearance را برای فورد برانکو اسپرت 2024 سفارش دهند، که جلوپنجره مشکی کربن، جزئیات کروم تیره، نقوش گرافیکی روی کاپوت و رینگ‌های 17 اینچی مشکی مات و سقف مشکی را به همراه دارد. در فضای کابین این مدل هم با نشان Bronco مواجه هستیم.

فورد برانکو اسپرت 2024

پکیج Black Appearance فقط برای تریم Big Bend و با پرداخت مبلغ اضافه 1,750 دلار، قابل سفارش است.

گذشته از این‌ها، فورد قصد دارد دو رنگ جدید خاکستری Azure و خاکی Desert Sand را به رنگ‌های قابل انتخاب برای برانکو اسپرت 2024 اضافه کند. البته این رنگ‌ها را نمی‌­توان برای مدل‌های Free Wheeling و Heritage سفارش داد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران