• اينيوس گرنادير سافاري
  • اينيوس گرنادير سافاري
  • اينيوس گرنادير سافاري
  • اينيوس گرنادير سافاري
  • اينيوس گرنادير سافاري

سقف پارچه‌ای و صندلی‌های مرتفع برای تماشای طبیعت

معرفی اینئوس گرنادیر سافاری

2 شهریور 1402 18:05

کاوانگو انجینیرینگ (Kavango Engineering) در کشور بوتسوانا در جنوب آفریقا تاسیس شده و به تجهیز و آماده‌سازی خودروهای آفرود و طبیعت‌گردی اشتغال دارد. شرکت بریتانیایی اینئوس که با عرضه خودرویی به نام گرنادیر خبرساز شده اکنون به سراغ کاوانگو رفته و با تاسیس زیرمجموعه جدیدی بنام اینئوس کاوانگو (Ineos Kavango) ، قصد دارد نسخه­‌های مختلفی از گرنادیر را برای طبیعت‌گردی، فیلم‌برداری، دامپزشکی و مراقبت‌های بهداشتی تدارک ببیند.

اولین ثمره این همکاری یعنی گرنادیر سافاری، براساس گرنادیر شاسی‌بلند و با حداقل تغییرات مهندسی شکل گرفته است، اما مهم‌ترین تغییر را باید جایگزینی سقف با یک سایه‌بان سبک‌وزن پارچه‌­ای با قابلیت جمع کردن دانست. با حذف پنجره‌های جانبی و نصب و شیشه تاشوی جلو، امکان تماشای بدون واسطه طبیعت اطراف برای سرنشینان فراهم شده است.

اینیوس گرنادیر سافاری

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این خودرو نیز صندلی‌های مرتفع به سبک سالن تئاتر است، که حداکثر دید را در اختیار سرنشینان عقبی قرار می‌دهد.

در تأسیسات اینئوس کاوانگو که در Maun در شمال بوتسوانا واقع شده، گروهی متشکل از 70 متخصص روی محصولات اینئوس کار خواهند کرد. کاوانگو پیش از همکاری با اینئوس هم سالانه نزدیک به 200 خودرو را تجهیز می‌کرد. اکنون اعضای کلیدی همان تیم اصلی مهندسی به فعالیت خود در شرکت جدید ادامه خواهند داد.

اینیوس گرنادیر سافاری

از طریق این همکاری، هردو نسخه شاسی‌بلند و پیکاپ گرنادیر برای استفاده‌های مختلف تجهیز می­‌شود. همچنین زمین‌های مجاور تأسیسات اینئوس کاوانگو هم برای توسعه فعالیت این شرکت در نظر گرفته شده است، که در آینده تولید را دو برابر خواهد کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران