• گک ترامپچي E8
  • گک ترامپچي E8
  • گک ترامپچي E8
  • گک ترامپچي E8
  • گک ترامپچي E8

عرضه از اواخر امسال

معرفی گک ترامپچی E8

18 شهریور 1402 14:51

ترامپچی به عنوان برند اصلی گروه گک، تصاویری از کابین خودروی چندمنظوره (MPV) میان­‌سایز ساخت خود یعنی E8 را منتشر کرده است. تصاویر بدنه این خودروی پلاگین-هیبرید (PHEV) که مجوز تولید را دریافت نموده، هفته پیش انتشار یافت.

کابین و امکانات گک ترامپچی E8

ترامپچی با این تصاویر، قصد داشته فلسفه طراحی جدید خود را به نمایش بگذارد. این داشبورد صاف که تحت تاثیر خطوط مستقیم شکل گرفته، یک نمایشگر لمسی معلق و صفحه نشان­دهنده دیجیتال را به همراه دارد.

گک ترامپچی E8

دکمه استارت و اهرم تعویض دنده با ابعاد بسیار کوچک، به سمت چپ کنسول میانی منتقل شده است، تا فاصله کمتری با راننده داشته باشد. شارژر بی‌سیم تلفن همراه و دو جالیوانی هم در سمت راست این بخش قرار دارد. پدال‌های کریستالی تعویض دنده، از دیگر ویژگی‌های جالب توجه به‌شمار می­‌آید.

طراحی گک ترامپچی E8

فرم چراغ‌های جلوی گک ترامپچی E8 تحت تاثیر عناصر افقی جلوپنجره و چراغ دیلایت قرار گرفته، درحالی‌که امتداد عمودی دیلایت که تا پایین سپر جلو حرکت کرده، مرز این جزئیات را مشخص کرده است. در نمای عقب هم با چراغ باریک و سرتاسری و همچنین لوگوی نورانی در بخش میانی، مواجه هستیم.

گک ترامپچی E8

ابعاد بدنه گک ترامپچی E8 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.92، 1.9، 1.76 و 2.93 متر اعلام شده است.

مشخصات فنی گک ترامپچی E8

قوای حرکتی گک ترامپچی E8 از سامانه پلاگین-هیبرید تامین شده که پیشرانه 1.8 لیتری با 131 اسب‌­بخار قدرت یا 2 لیتری با 138 اسب‌­بخار قدرت، یک پیشرانه برقی با مشخصات نامعلوم و مجموعه باتری به ظرفیت 25.57 کیلووات ساعت را به همراه دارد. خروجی این مجموعه از طریق انتقال قدرت 2 سرعته DHT به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

در حال حاضر یک MPV دیگر به نام ترامپچی E9 با قیمت 45,200 تا 53,400 دلار به فروش می‌­رسد. انتظار داریم که قیمت کمتری برای گک ترامپچی E8 تعیین شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران