• 2024 فورد برانکو ساخت چين

مجهز به پیشرانه 2.3 لیتری

معرفی فورد برانکو 2024 ساخت چین

27 شهریور 1402 19:29

نسل جدید فورد برانکو در چین با قیمت 96,200 تا 165 هزار دلار به فروش می‌­رسد، یعنی دو برابر مبلغی که مشتریان آمریکایی برای خرید این شاسی‌بلند می‌­پردازند. به همین دلیل فورد تصمیم گرفته برانکو را با کمترین تغییرات نسبت به نسخه بازار آمریکا در چین تولید کند.

براساس تصاویری که وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) منتشر نموده، فورد برانکو ساخت چین به نشان‌های Ford و Bronco روی جلوپنجره مزین شده است.

ابعاد بدنه فورد برانکو در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.82، 2، 1.98 و 2.94 متر اعلام شده است، که نسبت به نسخه بازار آمریکا، افزایش در عرض و ارتفاع را نشان می‌­دهد. این عامل می­‌تواند به ابعاد متفاوت رینگ‌ها مرتبط باشد.

2024 فورد برانکو ساخت چین

در تصاویر MIIT، می­‌توان دو نسخه متفاوت از فورد برانکو چهار در را تشخیص داد، بنابراین احتمال دارد که خودروساز آمریکایی از تولید نسخه دو در منصرف شده باشد. فعلاً نمی­‌توان درباره امکانات رفاهی این خودرو در بازار چین اظهارنظر کرد.

به گزارش کارنیوز چاینا، فورد برانکو ساخت چین به پیشرانه 2.3 لیتری مجهز شده است، که توسط چانگان-فورد تولید می­‌شود. خروجی پیشرانه  271 اسب­‌بخار قدرت و 455 نیوتن‌متر گشتاور است. این پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ به واسطه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها متصل می­‌شود.

به گزارش رسانه­‌های محلی، تولید فورد برانکو با قیمت پایه 41.200 دلار، از اوایل 2024 در چین آغاز خواهد شد. بنابراین مشتریان چینی می‌­توانند با نصف مبلغ قبلی، این شاسی‌بلند توانمند را خریداری کنند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران