• کيا کارنيوال 2025
  • کيا کارنيوال 2025
  • کيا کارنيوال 2025

با تغییرات محافظه‌کارانه

معرفی کیا کارنیوال 2025

18 آبان 1402 19:51

چند هفته قبل از رونمایی رسمی، برخی اطلاعات مربوط به کیا کارنیوال 2025 در اختیار رسانه‌­ها قرار گرفته است.

طراحی کیا کارنیوال 2025

چراغ‌های جلو و عقب این مینی ون بازطراحی شده و مشابه حرف T است. به نظر می‌رسد که طراحی جلوپنجره بسته به نوع تریم خودرو باشد. در نسخه Gravity، تزئینات کروم تیره استفاده شده است. همانند طراحی سدان K5 جدید، سپر جلو فاقد مه‌شکن‌های جداگانه بوده و بنابراین خلوت‌تر و مینیمال‌تر است.

کیا کارنیوال 2025

در بخش عقب، جای فرورفتگی پلاک پایین‌تر آمده است. علاوه بر آن، دستگیره‌ قابل رویتی وجود ندارد و بنابراین ظاهر صاف‌تری دارد. نشان کیا اکنون در جایی پایین‌تر از چراغ‌ها قرار دارد. چراغ‌های روی سپر، باریک‌تر از قبل به نظر می‌رسند.

کابین و امکانات کیا کارنیوال 2025

اهرم تعویض دنده، جای خود را به کلید گردان کوچک داده درحالی‌که با حذف تعدادی از دکمه­‌ها، نمای ساده‌­تری از کنسول میانی را شاهد هستیم. پنل لمسی تهویه مطبوع هم طرحی شبیه سایر محصولات امروزی کیا همچون اسپورتیج، نیرو و سورنتو را به نمایش می‌­گذارد. علاوه بر دو نمایشگر در کنار یکدیگر، می‌توان جزئیات زرد رنگ داشبورد و پوشش داخلی درها را نیز تشخیص داد.

کیا همچنین از افزایش مواد عایق صوتی در کابین و بهسازی کمک‌­فنرهای کارنیوال 2025 خبر داده است، که به افزایش راحتی سرنشینان منجر خواهد شد.

کیا کارنیوال 2025

بروزرسانی کلید دیجیتال ، نمایشگر مجازی روی شیشه جدید و ویرایش دوم از دستیار رانندگی بزرگراه از مهمترین تغییرات کیا کارنیوال 2025 در زمینه فناوری به‌شمار می­‌آید.

سامانه دستیار رانندگی این خودرو می­‌تواند ضمن حفظ فاصله از سایر خودروها، کیا کارنیوال 2025 را در میانه خط حفظ کند. در مقایسه با نسخه قبلی، دستیار تعویض خط هم به ویرایش جدید اضافه شده است. سامانه ADAS هم در کیا کارنیوال 2025 حضور دارد.

مشخصات فنی کیا کارنیوال 2025

کیا از اعلام مشخصات فنی کارنیوال 2025 خودداری نموده، ولی در عین حال از نصب پیشرانه هیبرید در این مدل خبر داده است. البته مشتریان ساکن کره‌جنوبی می­‌توانند این نسخه را در کنار نمونه­‌های مجهز به پیشرانه دیزل یا بنزین­‌سوز خریداری کنند.

برنامه عرضه کیا کارنیوال 2025

ثبت سفارش کیا کارنیوال 2025 از هشتم نوامبر در کره جنوبی آغاز خواهد شد. می­‌توان انتظار داشت که این خودرو در ایالات متحده هم عرضه شود. بنابراین احتمال دارد که کیا کارنیوال 2025 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس هم به نمایش درآید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران