آماده حضور در SEMA با انبوهی از تجهیزات

معرفی کانسپت هیوندای کونا jayde 2024

9 آبان 1402 18:47

جدیدترین محصول نمایش داده شده در رویداد SEMA توسط هیوندای، محصولی طبق مدل کوناست که با تغییرات ظاهری اصلاح شده.

کانسپت هیوندای کونا Jayde ۲۰۲۴، برای ماجراجویی شهری طراحی شده است. بدنه خارجی با کاور رنگ آبی robin’s egg پوشیده شده و در کنار رینگ‌های مشکی براق HRE 520M می‌درخشد. این کراس‌اور به قطعات پکیج Air Design مجهز شده، که شامل لیپ سپر جلو، پنل‌های جانبی بدنه و اسپویلر عقب است.

با وجود فنرهای Eibach و کاهش ۵۱ میلی‌متری فاصله از سطح زمین و رینگ‌های ۲۰ اینچی با تایرهای چسبنده 235/40/ZR20 Michelin Pilot Sport 4 S، اسپرت‌تر شده است.

کانسپت هیوندای کونا jayde

علاوه بر این قطعات اسپرت، یک جعبه مخصوص بار Thule Pulse Alpine روی سقف خودرو تعبیه شده است. همین شرکت سایر قسمت‌ها شامل روف ریل و باربند دوچرخه Thule Epos را نیز ساخته است. یک دوچرخه سفارشی برقی وینتیج رالی نیز وجود دارد، که با رنگ بدنه خودرو و تزئینات آن هماهنگ است.

در فضای داخلی، یک جفت صندلی Recaro Sportster CS مشابه طرح موجود در فولکس‌واگن گلف GTI وجود دارد، که با رنگ بدنه هماهنگ است.

اکسسوری‌ها و لوازم Genuine هیوندای، مانند کفپوش‌ها، رکاب‌ها و ... اضافه شده است. شارژر قابل حمل PowerUp 32K و تبدیل شارژر 200 DC به AC باعث می‌شوند تا بتواند وسایل الکتریکی را شارژ کند.

کانسپت هیوندای کونا jayde

هیوندای اطلاعات فنی مدل کونا Jayde را ارائه نداده، اما از ظاهرش مشخص است که طبق نسخه احتراقی و تریم Limited ساخته شده است. این نسخه به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز شده است، که ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

این کانسپت با همکاری Mobis، تامین کننده لوازم جانبی هیوندای، ایجاد شده و اولین نمایش رسمی آن در تاریخ ۳۱ اکتبر در رویداد SEMA بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران