• نيسان سنترا DET

پرچمداران نیسان با ویژگی‌های متفاوت

معرفی خودروهای نیسان در SEMA 2023

9 آبان 1402 18:23

نیسان محصولاتی را برای رویداد SEMA آماده کرده و اکنون تصاویر آن‌ها در دسترس است. این خودروساز، اوایل ماه جاری یک دستگاه تراک فرانتیر را برای رقابت در مسابقه NORRA 500 در مکزیک رونمایی کرد. این محصول نیز به نمایش SEMA می‌آید و در کنار آن، خودروهایی برای طیف مختلف مشتریان وجود دارد، از جمله نیسان روگ Rugged و نیسان سنترا DET.

علاوه‌براین سه مدل تک‌ساز، دو مدل تولیدی نیسان نیز به رویداد SEMA 2023 می‌آیند؛ نیسان Z نیسمو ۲۰۲۴ و GTR نیسمو ۲۰۲۴.

ویژگی‌های نیسان Z نیسمو جدید شامل پیشرانه ارتقایافته با خروجی ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت و سیستم تعلیق و ترمزهای نیسمو است. برای GTR نیز یک بدنه اصلاح شده و دیفرانسیل لغزش محدود جلو درنظر گرفته شده است.

نیسان روگ Rugged

اولین مدل در این رویداد، پروژه Rugged Rogue است که طبق جدیدترین مدل روگ ساخته شده و با وجود لوازم‌ جانبی فراوان، از یک خودروی خانوادگی به یک خودرو سفری و آفرود تبدیل شده است. روگ سفارشی، توسط قطعات آفرودی نیسمو تجهیز شده که شامل کیت تعلیق بالابر سه اینچی، رینگ‌های جدید با تایرهای Yokohama Geolandar M/T G003، سیستم اگزوز سفارشی، گلگیرهای فیبرکربنی و اسپویلر است.

محافظ سپر جلو، چراغ‌های گرد شش اینچی اضافه، چراغ‌های روی کاپوت، کایاک و دوچرخه کوهستانی روی سقف خودرو، باعث شده تا این محصول ظاهری طبیعت‌گردی به خود بگیرد.

نیسان سنترا DET

کانسپت سنترا DET، محصول دیگری است که به SEMA می‌رود. این خودرو از خودروهای مسابقه‌ای جام سنترا الهام گرفته است. نام DET از میل بادامک دوگانه، انژکتور و تزریق سوخت الکترونیکی و توربو گرفته شده است.

زیر کاپوت، یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ و گیربکس شش سرعته دستی قرار گرفته است. این پیشرانه از اینترکولر جدید Garrett و توربوشارژ، پمپ بنزین DeatschWerks، رادیاتور AFCO، کیت کلاچ سبک McLeod و پیستون‌های Manley بهره‌مند است.

اطلاعاتی درباره میزان خروجی دردسترس نیست، اما نیسان اشاره کرده که دیفرانسیل لغزش محدود، ترمزهای ارتقا یافته نیسان Z و صندلی‌های جلو Recaro را اضافه کرده است.

رینگ‌های 18x8.5 نیسمو آن با تایرهای Yokohama ADVAN Neova AD09 پوشیده شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران