•  فورد ماستنگ 800 اسب‌ بخاري‌

دو برابر قوی‌تر با کیت سوپرشارژر

ورود فورد ماستنگ به لیگ 800 اسب‌بخاری‌ها

12 آبان 1402 18:36

شرکت فورد از فرصت حضور در نمایشگاه SEMA 2023 استفاده کرده است، تا چهره دیگری از ماستنگ GT مدل 2024 را به معرض نمایش بگذارد.

این مجموعه که شامل یک سوپرشارژر 3 لیتری می‌شود، از اوایل سال آینده برای موستانگ GT با پیشرانه 5 لیتری V8 و به ‌صورت کاملا رسمی از طرف فورد پرفورمنس پارتز قابل سفارش است. این کیت با مبدل حرارتی جدید، پمپ اینترکولر جریان بالا، انژکتورهای بزرگتر، دریچه گاز 92 میلیمتری، فیلتر هوای دوگانه جریان بالا، مسیرهای بزرگتر رادیاتور و فلش Tomahawk V2 با قابلیت ثبت داده همراه است.

 فورد ماستنگ 800 اسب‌ بخاری‌

به لطف این تغییرات وسیع، خروجی پیشرانه ماستنگ GT از 480 اسب‌­بخار قدرت در حالت استاندارد و 486 اسب‌­بخار با اگزوز مجهز به خروجی فعال، به 800 اسب‌بخار افزایش یافته است، که تغییری قابل توجه به‌شمار می‌­آید.

بنابر اعلام فورد، کیت سوپرشارژ مورد تست دوام قرار گرفته و همراه با گارانتی سه ساله یا 58 هزار کیلومتر توسط نمایندگی‌های این شرکت یا همکاران رسمی ارائه می­‌شود. خودروساز آمریکایی از عرضه این کیت برای ماستنگ دارک هورس در آینده نزدیک خبر داده است.

 فورد ماستنگ 800 اسب‌ بخاری‌

افرادی که به قدرتی بیش از این نیاز دارند، می‌­توانند به سراغ پکیج FP800S بروند که البته فعلا به عنوان یک کانسپت یا طرح مفهومی معرفی شده است، اما شرکت سازنده قصد دارد آن را در آینده تولید کند. در این مجموعه، سوپرشارژر جدید با کیت کاهش ارتفاع و برخی تغییرات دیگر در پیشرانه همراه خواهد شد.

پکیج سوپرشارژر برای ماستنگ GT کوپه مدل 2024 و به صورت حضوری یا آنلاین قابل خریداری است. قطعات فیبرکربن برای بدنه و سیستم اگزوز Borla Extreme با خروجی 5 اینچی، از دیگر موارد قابل سفارش بشمار می‌­آید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران