• رينگ برادرز پارامونت رولزرويس کلاسيک

تولد دوباره رولزرویس کلاسیک

معرفی رینگ برادرز پارامونت

12 آبان 1402 19:05

شرکت رینگ برادرز در اقدامی متفاوت، نسخه تغییر یافته از رولزرویس سیلور کلود II مدل 1961 را معرفی کرده است. این خودرو می­‌تواند به صورت همزمان، توجه علاقمندان به خودروهای کلاسیک و قدرتمند را جلب کند.

برخلاف اکثر پروژه­‌های قبلی این تیونر آمریکایی، اصالت طراحی بدنه این کلاسیک 62 ساله کاملا حفظ شده هرچند که این فرم منحنی، به صورت اساسی مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته و با رنگ سفید ساخت BASF گلازوریت، روکش شده است. بدنه این خودرو بر رینگ‌های 18 اینچی ساخت EVOD با تایرهای فالکن، استوار شده است.

رینگ برادرز پارامونت رولزرویس کلاسیک

بخش اعظم کابین پارامونت توسط کمپانی Gabe با چرم قرمز تیره روکش شده و در کنار تریم چوب داشبورد، میزهای تاشو، جزئیات فیبرکربن و البته هزار چراغ LED روی پوشش داخلی سقف، فضایی لوکس و خوشایند را پدید آورده است. اصالت طراحی جزئیات شامل فرمان و دکمه­‌ها حفظ شده است، اما تقسیم‌­کننده بخش راننده و سرنشین حذف شده تا فضایی خودمانی‌­تر پدید آید.

در زیر پوسته کلاسیک رینگ برادرز پارامونت، از قطعات مدرن استفاده شده همچون شاسی خودرو که توسط Roadster Shop تامین شده است، یا کمک‌فنرهای RS SV ساخت Fox که در مجموع، کیفیت بالاتری از سواری را فراهم می‌­کند.

رینگ برادرز پارامونت رولزرویس کلاسیک

رینگ برادرز پارامونت همچون رولزرویس سیلور کلود II به پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر مجهز شده است، اما برخلاف مدل کلاسیک با فقط 185 اسب‌­بخار قدرت، در پارامونت با 640 اسب‌­بخار قدرت و 860 نیوتن‌متر گشتاور مواجه هستیم، که از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک Tru-Street ساخت Bowler و انتقال قدرت فیبرکربنی QA1 به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

نیروی لازم برای توقف این خودروی باشکوه از کالیپرهای شش پیستون Pro+ ساخت Baer با دیسک‌های 15 اینچی تامین خواهد شد.

رینگ برادرز پارامونت رولزرویس کلاسیک

آقای مایک رینگ یکی از موسسان شرکت رینگ برادرز، به رعایت اصالت در طراحی تمام جزئیات پارامونت اشاره کرده و از صرف بیش از 3400 ساعت زمان برای مهندسی، رنگ‌آمیزی و مونتاژ این مدل خبر داده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران