پیکاپ مجهز با ظاهری جذاب

معرفی کانسپت جی ام سی Sierra grande

13 آبان 1402 15:37

مدتی است که پیکاپ‌ها در بازار بسیار محبوب شده‌اند و ظاهرهای غول پیکر به خود گرفته‌اند.

تعدادی از افراد در American Expedition Vehicles (AEV)، تصاویری از یک GMC Sierra HD تک کابین را منتشر کردند که ظاهر جذابی داشت.

این خودرو رسما کانسپت AEV GMC Sierra Grande است که در نمایشگاه SEMA امسال شرکت می‌کند. این خودرو در واقع یک GMC Sierra HD AT4X AEV Edition بوده که قسمت بارش متفاوت است و در چند منظوره را ندارد.

معرفی کانسپت جی ام سی Sierra grande

کابین خودرو جای راحتی برای دو نفر است. درواقع محصولی برای کار است و یک AT4X ساده نیست. یک تراک 2500 HD بوده که اجزای AT4X به آن افزوده شده است. این قطعات شامل بند فرمان، بازوهای کنترلی و دمپرهای Multimatic DSSV است.

علاوه بر آن، صفحه محافظ، رینگ‌های Salta XD با تایرهای ۴۰ اینچی آفرودی و  تعلیق با افزایش ۱.۵ اینچی ارتفاع اضافه شده است. علاوه بر انجام کارهای مختلف، برای آفرود نیز کاملا آماده  و مسلح است. برای رسیدن به فضای بار آن نیازی به پله و نردبان نیست.

معرفی کانسپت جی ام سی Sierra grande

یک صفحه آلومینیومی ۲.۴ متری در بخش عقب و لاستیک زاپاس قرار گرفته است. با توجه به این که با یک خودرو کار مواجه هستیم، سیستم هوای داخلی در دسترس است. سپر عقب سفارشی با وینچ، سپر جلو فولادی با وینچ، گارد جلو، چهار چراغ آفرودی روی گارد جلو و اسنورکل، از سایر ویژگی‌های این پیکاپ عظیم است.

معرفی کانسپت جی ام سی Sierra grande

نیروی موردنیاز آن از طریق پیشرانه فابریک ۶‌.۶ لیتری دیزلی Duramax تامین می‌شود.

توجه داشته باشید که درباره یک کانسپت صحبت کردیم‌ بنابراین هیچ حرفی درباره فروش این کیت و یا قطعات آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که رویداد SEMA 2023 از تاریخ ۳۱ اکتبر تا ۳ نوامبر برگزار می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران