سدان اسپرت قدرتمند

ارتقاء اینفینیتی Q50 رد اسپرت 400

13 آبان 1402 18:20

اینفینیتی Q50 رد اسپرت ۴۰۰ با ظاهری تهاجمی، جزء سدان‌های پرفورمنس بازار است. اکنون این شرکت مجموعه‌ای از قطعات جانبی را برای مشتریانی که خودرو اسپرت‌تری می‌خواهند، مهیا کرده است. این تغییرات در رویداد SEMA امسال به نمایش گذاشته می‌شود.

مهم‌ترین بخش تغییرات، رینگ‌های ۱۹ اینچی نیسمو (نیسان موتور اسپرت) است. طراحی این رینگ‌های آلومینیومی از موتوراسپرت الهام گرفته است. مشتریان می‌توانند کاپ رینگ با نشان نیسمو و یا اینفینیتی را دریافت کنند. رینگ‌ها با رنگ مشکی، آنتراسیت و یا برنز در دسترس هستند. چرخ‌های پهن ۹.۵ اینچی هم برای Q50 و هم برای Q60 و تریم‌های استاندارد و رد اسپرت ۴۰۰ ارائه می‌شود.

SEMA 2023 اینفینیتی Q50 رد اسپرت 400

علاوه بر تغییرات ظاهری، تغییراتی نیز در بخش فنی وجود دارد. پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژ آن اکنون مخزن انبساط خنک‌کننده آلومینیومی دارد، که دارای ۷۰ درصد حجم بیش‌تر است.

یک مخزن اینترکولر کمکی برای ۶.۴ لیتر مایع خنک‌کننده اضافه، ورودی هوا مورد تایید CARB و یک مبدل حرارتی جدید وجود دارد. همچنین از روغن موتور Mobil 1 0W-20 استفاده شده است. اطلاعاتی درباره افزایش توان موتور اعلام نشده و این بدان معناست که پیشرانه V6 همچنان ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۷۴ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

SEMA 2023 اینفینیتی Q50 رد اسپرت 400

تمام تغییراتی که اشاره شد، هم برای محصولات جدید اینفینیتی و هم برای خودروهایی که قبلا تحویل داده شده در دسترس است. این خودروساز اشاره کرده که به زودی قطعات مذکور در سایت Infiniti Motorsport ارائه می‌شوند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران