• هوندا ريجلاين 2024
  • هوندا ريجلاين 2024
  • هوندا ريجلاين 2024
  • هوندا ريجلاين 2024

دستخوش تغییرات اساسی

معرفی هوندا ریجلاین 2024

17 آبان 1402 11:30

هوندا ریجلاین ۲۰۲۴ دچار اصلاحاتی شده است. واضح‌ترین تغییر در کابین رخ داده، که ویژگی‌هایی از شاسی بلند هوندا پایلوت دارد‌. تریم جدید تریل اسپرت نیز برای ریجلاین اضافه شده، که شامل تایرهای آل‌ترین و سیستم تعلیق تنظیم‌شده برای آفرود است. هوندا ادعا کرده که در بخش ظاهری، طرفداران این مدل را راضی نگه داشته است.

طراحی هوندا ریجلاین 2024

نمای جلو و عقب اصلاح شده و طراحی مشبکی جلوپنجره جدید است. نام مدل روی در قسمت بار وجود دارد. ویژگی‌هایی مانند دوخت نارنجی کابین، بج‌های بدنه و رنگ بدنه آبی Diffuse Sky برای تریم تریل اسپرت ارائه می‌شود.

هوندا ریجلاین 2024

کابین و امکانات هوندا ریجلاین 2024

کنسول وسط ریجلاین قدیم، از این مدل حذف شده و یک تکیه گاه برای دست، جالیوانی‌های بزرگ و شارژر بی‌سیم Qi تعبیه شده است. صفحه نمایش لمسی بزرگ‌تر شده و ۹ اینچی است و سیستم‌های اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. یک نمایشگر ۷ اینچی در صفحه کیلومتر نیمه دیجیتال تعبیه شده است.

به طور کلی تغییرات جزئی در ریجلاین ۲۰۲۴ ایجاد شده و هوندا انگیزه‌ای برای بازطراحی آن ندارد.

هوندا ریجلاین 2024

مشخصات فنی هوندا ریجلاین 2024

سیستم تمام چرخ محرک به طور استاندارد ارائه شده و نیروی آن توسط پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 تامین می‌شود. خروجی پیشرانه به ۲۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این پیکاپ می‌تواند تا وزن ۲.۲۶ تن را بکشد.

هوندا می‌گوید که ریجلاین ۲۰۲۴ تریم تریل اسپرت، توانمندترین پیکاپی است که این شرکت تاکنون ساخته. با وجود دمپر ویژه، کشش آن بهبود یافته است. رینگ‌های ۱۸ اینچی آن با مدل پاسپورت تریل اسپرت یکسان بوده و با تایرهای General Grabber A/T Sport پوشیده شده است. این تایرها کشش بیش‌تری نسبت به تایر استاندارد سایر تریم‌ها دارد.

آمار تولید هوندا ریجلاین

این خودروساز تا اکتبر ۲۰۲۳، تعداد ۴۳۷۰۱ ریجلاین فروخته، اما تا قبل از این در هر سال کامل (به جز ۲۰۰۶) این تعداد را فروخته بود‌. بنابراین اگر در ماه نوامبر و دسامبر نیز فروش داشته باشد، در سال ۲۰۲۳ بهترین فروشش را تجربه خواهد کرد.

جدیداترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران