• 2025 رم 1500
  • 2025 Ram 1500

همراه با تغییرات قابل توجه

معرفی رم 1500 مدل 2025

18 آبان 1402 18:36

مدل ۲۰۲۵ پیکاپ رم ۱۵۰۰ در روز ۷ نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شد‌. مدل جدید با تغییرات قابل توجهی همراه است. گزینه‌های جدیدی برای پیشرانه، طراحی جدید و سه نمایشگر و تکنولوژی جدید در کابین ارائه شده است.

طراحی رم 1500 مدل 2025

درواقع مدل جدید رم ۱۵۰۰ با پیشرانه جدید و تغییرات ظاهری داخلی و خارجی همراه است. جلوپنجره این مدل بزرگ‌تر بوده و به جلو متمایل است. چراغ‌های LED جدید جلو، چراغ‌های جدید عقب و نشان جدید رم از ویژگی‌های ظاهری است.

2025 رم 1500

۹ رنگ بدنه برای رم جدید دردسترس خواهد بود که عبارتند از مشکی Diamond، سفید Bright، سفید Ivory سه پوششه، قرمز Delmonico، قرمز Flame، آبی Hydro، River Rock، خاکستری Baltic و نقره‌ای Billet.

کابین رم 1500 مدل 2025

رم همچنین کیفیت مواداولیه و تکنولوژی فضای داخلی را افزایش داده است. برای راننده رم جدید، صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی تعبیه شده و علاوه بر آن یک نمایشگر ۱۴.۵ اینچی اطلاعات و سرگرمی Uconnect 5 نیز وجود دارد. علاوه بر این دو نمایشگر، نمایشگر سومی نیز وجود دارد که ۱۰.۲۵ اینچ بوده و برای سرنشین جلو است.

2025 رم 1500

هدآپ دیسپلی، دو شارژر وایرلس و آینه عقب دیجیتال، سایر ویژگی‌های این کابین پیشرفته است. آپشن‌هایی مانند در قسمت بار برقی با قابلیت تشخیص مانع، سیستم تعلیق بادی با پنج حالت (entry/exit، aero، normal، off-road 1 و off-road 2)، اینورتر ۱.۸ کیلوواتی و ... نیز وجود دارد.

تریم‌های رم 1500 مدل 2025

رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۵ با دو تریم جدید عرضه می‌شود؛ Tungsten و RHO. نسخه Tungsten درواقع تریم لوکس و RHO تریم آفرودی آن است. گفته می‌شود که RHO مشابه TRX است. البته به جای پیشرانه سوپرشارژ همی (۶.۲ لیتری V8 با ۷۰۲ اسب بخار) به پیشرانه هوراکان ۵۴۰ اسب ‌بخاری تجهیز شده است.

تریم Tungsten بالاترین سطح تریم رم ۱۵۰۰ محسوب شده و امکانات آن عبارتند از صندلی‌های جلو با تنظیم برقی ۲۴ جهته، ماساژور صندلی‌های جلو، روکش صندلی چرم Natura Plus، گرم‌کن و تهویه صندلی و ... . نشان Tungsten روی کنسول مرکزی دیده می‌شود. ویژگی دیگر این تریم لوکس، سیستم صوتی Klipsch Reference Premium با ۲۳ اسپیکر است.

2025 رم 1500

سایر تریم‌های رم ۱۵۰۰ جدید شامل Tradesman , Big Horn/Lone Star , Laramie , Rebel , Limited Longhorn و Limited است.

مشخصات فنی رم 1500 مدل 2025

نکته قابل توجه این است که پیشرانه ۵‌.۷ لیتری V8 Hemi از بین رفته و با نمونه  شش سیلندر خطی  Hurricane توئین توربو با حجم ۳ لیتر جایگزین شده است. این پیشرانه با عنوان «قوی‌ترین موتور ارائه شده برای رم» معرفی شده و دو خروجی دارد. این پیشرانه شامل بلوک آلومینیومی، درپوش یاتاقان فولادی و میل لنگ فولادی آهنگری شده است. مهندسان توانستند در این نسخه وزن پیشرانه را ۱۲.۷ کیلوگرم کاهش دهند.

خروجی استاندارد این پیشرانه به ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتن‌متر گشتاور است. اما نسخه قوی‌تر، ۵۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۰۶ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه جدید برای سال ۲۰۲۵ در دسترس بوده و در کنار سه پیشرانه دیگر، با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

2025 رم 1500

رم ۱۵۰۰s به پیشرانه Hurricane با بالاترین خروجی آن تجهیز شده و محور عقب جدید با گشتاور بالا دارد. قفل دیفرانسیل عقب الکترونیکی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

سه نسبت جدید برای محور در ۱۵۰۰ جدید وجود دارد؛ 3.21،3.55 و 3.92. ظرفیت حمل بار رم ۱۵۰۰ جدید برابر ۱۰۴۳ کیلوگرم بوده و تا ۵۲۵۲ کیلوگرم را می‌کشد.

برنامه تولید رم 1500 2025

نسخه جدید در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. رم‌ چارجر و REV در سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند. اطلاعات مربوط به قیمت بعدا منتشر می‌شود و تولید آن نیز از سه ماهه اول سال بعد آغاز می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران