• فيات 500 مدل 2023

برای سلیقه‌های مختلف در بازار استرالیا

معرفی فیات 500 مدل 2023

21 آبان 1402 17:05

محصولات فیات در بازار استرالیا گسترش یافته‌اند و مدل ۵۰۰ به آن‌ها اضافه شده است. این خودرو اکنون در نمایندگی‌های محلی در دسترس بوده و قیمت آن برابر ۲۷,۲۲۰ دلار است.

مدل ۲۰۲۳ فیات ۵۰۰، کمی پس از رونمایی نسخه تمام الکتریکی آبارث، در استرالیا عرضه می‌شود. آبارث، برخلاف این نسخه ۱.۲ لیتری، تمرکز بیش‌تری بر عملکرد داشته و موتور الکتریکی با خروجی ۱۵۱ اسب بخار قدرت و ۲۳۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

طراحی فیات 500 مدل 2023

تمامی نسخه‌های فیات ۵۰۰ دولچه‌ویتا که در استرالیا به فروش می‌رسند، به طور استاندارد ویژگی‌هایی مانند سقف شیشه‌ای ثابت، چراغ‌های LED دی‌لایت، چراغ‌های هالوژن جلو، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن و تزئینات کرومی نمای خارجی را دارند.

مشتریان می‌توانند فیات ۵۰۰ را در رنگ‌های سفید جلاتو، سفید و مشکی Bi Color، قرمز Passione، نارنجی Sicilla، خاکستری Pompei، سبز Rugiada، آبی Ottanio و مشکی Vesuvio، سفارش دهند.

فیات 500 مدل 2023

کابین و امکانات فیات 500 مدل 2023

داخل کابین فیات ۵۰۰، صندلی‌هایی با روکش پارچه‌ای مشکی دیده می‌شود و عمده رنگ به کار رفته در این فضا نیز مشکی است. البته مشتریان می‌توانند فرمان و قسمت‌های اطراف آن را با رنگ عاج فیل سفارش دهند.

ویژگی‌های کابین خودرو عبارتند از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، سنسورهای پارک عقب، سنسورهای نور و باران‌، نمایشگر ۷ اینچی صفحه کیلومتر، سیستم اطلاعات و سرگرمی ۷ اینچی، اپل کار پلی و اندروید اتو، بلوتوث و کنترل صوتی.

مشخصات فنی فیات 500 مدل 2023

فیات ۵۰۰ تنها در یک نسخه به نام Dolcevita عرضه می‌شود. نیروی مورد نیاز آن از طریق پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۱.۲ لیتری تامین می‌شود. خروجی این پیشرانه به ۶۸ اسب‌بخار قدرت می‌رسد، که با گیربکس پنج سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است و چرخ‌های جلو را به چرخش در می‌آورد. این خودرو با توجه به قیمتش، تجهیزات خوبی را به خریدار ارائه می‌دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران