• 2025 تويوتا کراون سيگنيا

کراس‌اور لوکس و هیبریدی

معرفی تویوتا کراون سیگنیا 2025

25 آبان 1402 13:12

شرکت تویوتا با معرفی کراون سیگنیا 2025، تنوع اعضای خانواده کراون را افزایش داده است.

تویوتا کراون سیگنیا 2025 از تابستان 2024 در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. با عرضه این خودرو، مجموع تعداد محصولات برقی و هیبرید تویوتا در ایالات متحده به 19 مدل می‌رسد.

مشخصات فنی تویوتا کراون سیگنیا 2025

تویوتا کراون سیگنیا 2025 فقط با سامانه هیبرید HEV تویوتا قابل سفارش خواهد بود. این سامانه از پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر و دو پیشرانه برقی تشکیل شده که در مجموع 243 اسب‌­بخار قدرت تولید می­‌کند. متوسط مصرف سوخت این خودرو هم 6.5 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

2025 تویوتا کراون سیگنیا

سه حالت رانندگی اکو (اقتصادی)، نرمال (عادی) و اسپرت برای راندن تویوتا کراون سیگنیا 2025 پیش‌­بینی شده است. توجه داشته باشید که استفاده از این خودرو در حالت کاملاً برقی صرفا در مسافت کوتاه و با سرعت کوتاه امکان‌پذیر خواهد بود.

البته از آنجا که موتور برقی پشت چرخ عقب نصب شده، سامانه چهار چرخ محرک برقی نیز در تویوتا کراون سیگنیا 2025 فعال شده و ظرفیت یدک­‌کشی 1250 کیلوگرم را برای این خودرو فراهم کرده است.

کابین و امکانات تویوتا کراون سیگنیا 2025

در فضای کابین تویوتا کراون سیگنیا 2025 با دو نمایشگر 12.3 اینچی، تریم برنز روی داشبورد، فرمان و کنسول میانی، شارژر بی‌سیم و سه درگاه USB تایپ C برای ردیف جلو مواجه هستیم.

2025 تویوتا کراون سیگنیا

خروجی تهویه، دو جالیوانی و دو درگاه USB تایپ C هم برای سرنشینان ردیف عقب درنظر گرفته شده است. تنظیم هشت گانه برقی صندلی‌های جلو به صورت استاندارد و گرمکن و تهویه به صورت سفارشی اضافه خواهد شد.

تویوتا کراون سیگنیا 2025 در دو تریم XLE و لیمیتد عرضه می­‌شود. XLE به رینگ‌های 19 اینچی دو رنگ، سیستم صوتی با شش بلندگو و تریم پارچه و SofTex در کابین مجهز شده است، درحالی‌که لیمیتد، رینگ‌های 21 اینچی خاکستری، سیستم صوتی JBL با 11 بلندگو و ساب‌ووفر و روکش چرم با دوخت دوتایی را به همراه دارد.

با تا کردن صندلی‌های عقب به نسبت 40/60، فضایی به طول 2 متر برای قراردادن لوازم حاصل می­‌شود.

5 رنگ بدنه آبی Storm Cloud، قرمز Finish Line، سفید Oxygen، مشکی و برنز Age برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود. تریم داخلی نیز به رنگ‌های مشکی، قهوه‌­ای Saddle یا ترکیبی از این دو، ارائه می‌شود.

ویرایش سوم سامانه ایمنی تویوتا یعنی Safety Sense که مواردی همچون هشدار برخورد با شناسایی عابرپیاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، رادار کروزکنترل، حسگر تابلوخوان، نوربالا خودکار و غیره را به همراه دارد نیز به صورت استاندارد ارائه شده است. پکیج سفارشی Advanced Technology، موارد بیشتری شامل دستیار تعویض خط و پایش گسترده را نیز به همراه دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران