• معرفي دو محصول جديد هوندا در نمايشگاه EICMA
  • معرفي دو محصول جديد هوندا در نمايشگاه EICMA
  • معرفي دو محصول جديد هوندا در نمايشگاه EICMA
  • معرفي دو محصول جديد هوندا در نمايشگاه EICMA
  • معرفي دو محصول جديد هوندا در نمايشگاه EICMA
  • معرفي دو محصول جديد هوندا در نمايشگاه EICMA
  • معرفي دو محصول جديد هوندا در نمايشگاه EICMA
  • معرفي دو محصول جديد هوندا در نمايشگاه EICMA

به‌روزرسانی برای دوقلوهای ماجراجو

معرفی دو محصول جدید هوندا در نمایشگاه EICMA

30 آبان 1402 12:16

هوندا با دو محصول جدید در نمایشگاه EICMA میلان ایتالیا حضور پیدا کرد. مدل اول CRF1100L Africa و دیگری Africa Twin Adventure Sports است. این موتورسیکلت‌های به‌روزرسانی‌شده از خانواده آفریقا هستند که حالا تغییراتی در بخش مشخصات فنی و بدنه را تجربه کرده‌اند.

مشخصات فنی هوندا آفریقا

در بخش پیشرانه یک پیشرانه 1084 سی‌سی دوقلوی موازی را می‌بینیم که حالا با 7 درصد گشتاور بیشتر نسبت به مدل قبلی عدد 112 نیوتن‌متری را ثبت کرده تا زودتر از همیشه به دور موتور 750 دور در دقیقه برسد. این اقدام از طریق بهینه‌سازی نسبت تراکم، زمان‌بندی سوپاپ‌ها، دریچه‌های ورودی و تنظیمات ECU انجام شده است. هوندا برای مدل‌های جدید خود جعبه‌دنده DCT (دوکلاچه) را نیز به کلی اصلاح کرده است. اکنون مدل‌های 2024 دارای تعویض دنده سریع‌تر مطابق با تنظیمات گشتاور هستند. این اتفاقات باعث شده تا احساس طبیعی‌تری در شروع به حرکت‌های ناگهانی به‌ویژه در تعویض دنده اول و دوم تجربه شود.

معرفی دو محصول جدید هوندا در نمایشگاه EICMA

مشخصات بدنه هوندا آفریقا

لاستیک‌های تیوبلس روی چرخ‌های 21 اینچی جلو و 18 اینچی ده پره عقب نصب شده‌اند تا تعمیر و تعویض کنار جاده ساده‌تر باشد. هم‌چنین در پیمایش‌های خارج جاده‌ای سنگین در برابر سوراخ شدن مقاوم‌تر باشند. شیشه جلوی جدید اکنون در 5 جهت قابل تنظیم و تغییر ابعاد است تا در مقابل باد محافظت بیشتری از خود نشان دهد. در مدل CRF1100L Africa Twin سیستم تعلیق جدید SHOWA با ساختار تنظیم الکترونیکی موسوم به EERA به‌عنوان یک آپشن در دسترس است. این سیستم در تمام شرایط سواری، تنظیمات فنربندی عقب و جلو را مناسب‌سازی می‌کند. هم‌چنین این تغییرات از طریق صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی نیز قابل مشاهده است. هم‌چنین در Africa Twin Adventure Sports شاهد چرخ جلوی 19 اینچی با لاستیک پهن‌تری هستیم. حتی صفحه محافظ جلویی آن نیز بزرگ‌تر و صندلی‌های آن نیز حجیم‌تر شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران