• 2024 تويوتا SW4

همتای فرچونر در آمریکای جنوبی

معرفی تویوتا SW4

3 آذر 1402 19:54

تویوتا فورچونر در آرژانتین و برزیل با نام SW4 به فروش می‌­رسد. این خودروی شاسی مستقل با پلتفرم مشترک با هایلوکس، از سال 2015 تاکنون در نسل دوم خود به حیات ادامه می­‌دهد، هرچند که در سال 2020 مورد بروزرسانی اساسی قرار گرفته است.

در آخرین سال زندگی نسل فعلی تویوتا فورچونر و SW4، نسخه بازار آمریکای جنوبی مورد بروزرسانی قرار گرفته است. این خودرو در آرژانتین تولید می­‌شود.

طراحی تویوتا SW4

تویوتا SW4 از ابتدا در دو نسخه پایه و دایاموند با تفاوت‌های جزئی ظاهری عرضه شده است، اما حالا هر دو نسخه با تغییراتی در طراحی سپر و جلوپنجره، با چهره مشابه معرفی شده‌­اند. تغییر نام تریم پایه به SRX پلاتینیوم با رنگ مشکی رکاب‌های جانبی و طرح جدید رینگ‌های 18 اینچی در تریم کامل، از دیگر تغییرات ظاهری تویوتا SW4 به‌شمار می­‌آید.

کابین و امکانات تویوتا SW4

طراحی کابین تویوتا SW4 با تغییر خاصی مواجه نشده و فقط ابعاد نمایشگر لمسی از 8 به 9 اینچ افزایش یافته است.  فهرست تجهیزات استاندارد تویوتا SW4 به دوربین 360، تهویه دومنطقه­‌ای، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر و حفظ حرکت بین خطوط محدود می­‌شود.

تریم پایه در دو نسخه 5 یا 7 نفره و تریم دایاموند فقط به صورت 7 نفره عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی تویوتا SW4

تویوتا SW4 در برزیل و آرژانتین فقط با پیشرانه 2.8 لیتری توربودیزل با 204 اسب‌بخار قدرت، گیربکس شش سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک به فروش می­‌رسد. البته تریم GR بازار برزیل، 224 اسب‌­بخار قدرت در اختیار دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران