• جنسيس GV70 پروجکت اورلند
  • جنسيس GV70 پروجکت اورلند
  • جنسيس GV70 پروجکت اورلند
  • معرفي جنسيس GV70 پروجکت اوورلند

تغییرات به همراهی دلتا

معرفی جنسیس GV70 پروجکت اورلند

6 آذر 1402 18:16

جنسیس GV70 به عنوان یکی از لوکس‌­ترین محصولات گروه هیوندای در آستانه بروزرسانی قرار دارد، اما پیش از این اتفاق، برند کره‌­ای تصمیم گرفته با همکاری با یک متخصص خودروهای بیراهه‌نورد به نام دلتا (Delta)، چهره دیگری از این خودرو را به نمایش بگذارد.

GV70 پروجکت اورلند که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد فعالیت دلتا شکل گرفته، یک نمونه آزمایشی است که توانایی بیراهه‌نوردی شاسی‌بلند لوکس جنسیس را افزایش می‌­دهد، بدون آن‌که تنظیمات اساسی در تنظیمات شاسی این خودرو اعمال شود.

گذشته از ارتقای سیستم تعلیق، ارتفاع خودرو هم به میزان 5 سانتی‌متر افزایش یافته، ضمن این‌که رینگ‌های 18 اینچی مشکی از برند Classic B با تایرهای ATR ساخت کانتیننتال، در زیر گلگیرهای برآمده قرار گرفته است.

جنسیس GV70 پروجکت اورلند

مجموعه چراغ‌های PIAA روی سقف نصب شده و تعدادی چراغ هم درون جلوپنجره قرار گرفته است، تا خودروهای مسابقات Baja را تداعی کند. ریل سقفی با نقاط اتصال هم می­‌تواند برای حمل وسایل در سفرهای ماجراجویانه بسیار کاربردی باشد.

علاقمندان می­‌توانند GV70 پروجکت اورلند را در نمایشگاه اسن آلمان در فاصله اول تا دهم دسامبر، ملاقات کنند. نکته جالب اینکه این خودروی کره‌ای در غرفه کانتیننتال هم به معرض نمایش در می­‌آید.

انتظار داریم که جنسیس GV70 پس از تغییر چهره، در طراحی چراغ‌های جلو و جلوپنجره به نسل جدید G90 شباهت پیدا کند. به احتمال فراوان، طراحی فضای کابین این خودرو هم با تحولاتی مواجه شود. براساس شایعاتی که اخیرا به گوش می­‌رسد، جنسیس تصمیم گرفته مدل GV80 را به نمایشگر 27 اینچی و خمیده OLED مجهز کند. بعید نیست که در نسخه جدید GV70 نیز با یک نمایشگر بزرگ یا لااقل طراحی داشبورد، روبرو شویم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران