• کانسپت HWE به نام پازل

ونی کار آمد از ژاپن

معرفی کانسپت HWE به نام پازل

6 آذر 1402 17:23

شرکت ژاپنی جدید HW Electro، قصد دارد اولین شرکت تولیدکننده وسایل نقلیه تجاری سبک برقی در ژاپن باشد و به همین خاطر، از کانسپتی با نام پازل رونمایی کرده است.

پازل یک ون تجاری کوچک است، که طراحی آن از پازل الهام گرفته. پیش‌بینی می‌شود که اولین تولید کانسپت در سال ۲۰۲۵ انجام شود و تمرکز آن بر اتصال و مشارکت اجتماعی است.

این ون کوچک ابعادی برابر ۳۳۹۵/۱۴۷۵/۱۹۲۰ میلی‌متر داشته و فاصله محوری آن ۲۴۸۰ میلی‌متر است. بنابراین از یک فیات ۵۰۰ کوتاه‌تر بوده و به طور کلی در کلاس کی‌کارهای ژاپنی قرار می‌گیرد.

کانسپت HWE به نام پازل

این ون تجاری کوچک، شکل جعبه‌ای و سطوح صاف دارد، که باعث می‌شود پانل‌های بیرونی قابل تعویض بوده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.

پانل‌های طرفین در بخش جلو باز می‌شوند و منبع تغذیه، پورت‌های USB، اتصال به اینترنت و کیت کمک‌های اولیه اضطراری قرار گرفته است. HWE به عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی امیدوار است، که LCVهای آن در مواقع اضطراری به مردم کمک کند.

نیروی موردنیاز این خودروی پاک، از طریق باتری و پنل‌های خورشیدی روی سقف تامین می‌شود.

این ون طوری طراحی شده که بین چند کاربر به اشتراک گذاشته شود. یک نمایشگر لمسی به جدیدترین فناوری اتصال و برنامه MyHWE مجهز شده است، که برای تحویل، مدیریت محموله و ... از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

کانسپت HWE به نام پازل

طراحی جعبه‌ای این ون، باعث شده تا بارهای جعبه‌ای به نحو احسن در آن جای گیرند و از تمامی فضا استفاده شود. حداکثر بارگیری آن ۳۵۰ کیلوگرم است.

این شرکت ژاپنی، مشخصات دقیق موتور الکتریکی را عنوان نکرده است. طبق گزارش Fleet Owner، یک باتری لیتیوم آهن فسفات درنظر گرفته شده است، که ظرفیت پیمایش ۲۰۱ کیلومتری را ارائه می‌دهد.

عرضه پازل برای بهار ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده و اطلاعات بیش‌تر، نزدیک به زمان عرضه فاش می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران