• شکار سوپراسپرت جديد فراري

جانشینی برای لافراری افسانه‌ای

شکار سوپراسپرت جدید فراری

9 آذر 1402 11:50

فراری هفته گذشته اعلام‌ کرد که سوپراسپرت جدیدش توانست رکورد خودروهای خیابانی را در پیست Firoano ثبت کند. این خودرو هیبریدی ممکن است تا چند ماه آینده رکورد را حفظ کند.

بیش‌ از ۱۰ سال از عرضه هایپرکار فراری می‌گذرد و در سال ۲۰۲۴ بالاخره جانشین لافراری را خواهیم دید. نام نهایی این خودرو هنوز اعلام نشده و به همین خاطر با کد F250 شناخته می‌شود. عکس‌های منتشر شده نیز خودرو را با یک کاور استتاری سنگین نشان می‌دهند.

نمونه موجود در این عکس‌ها، بسیار شبیه به نمونه‌ای است که در تابستان نشان داده شد. اما این نمونه با تغییراتی در بال عقب همراه است و به نظر می‌رسد ارتفاع و زاویه آن از داخل کابین تنظیم‌ می‌شود. نمونه قبلی به صورت دستی تنظیم می‌شد.

شکار سوپراسپرت جدید فراری

فراری توانایی فوق‌العاده‌ای در مخفی نگه‌داشتن جزئیات و مشخصات دارد. بنابراین نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه مشخصات فنی‌ای برای آن درنظر گرفته شده است. اما طبق شایعات موجود، یک موتور V6 هیبریدی وجود دارد که از فناوری‌های خودروهای F1 و لمان بهره‌مند شده است.

انتظار می‌رود که یک سیستم دو دیفرانسیل تعبیه شده باشد و احتمالا دو موتور الکتریکی و سیستم هیبرید برای اکسل عقب موجود است.

لافراری ۹۵۰ اسب‌بخار قدرت داشت، اما SF90 XX Stradale خروجی‌ای برابر ۱۰۱۶ اسب‌بخار دارد. این خودرو تایم 1:17.3 را در پیست Fiorano ثبت کرده که ۲.۴ ثانیه سریع‌تر از تایم 1:19.7 ثبت شده توسط لافراری است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران