• معرفي کانسپت بولگاري ويژن گرن توريسمو
  • معرفي کانسپت بولگاري ويژن گرن توريسمو
  • معرفي کانسپت بولگاري ويژن گرن توريسمو
  • کانسپت بولگاري آلومينيوم ويژن GT
  • کانسپت بولگاري آلومينيوم ويژن GT
  • کانسپت بولگاري آلومينيوم ويژن GT
  • کانسپت بولگاري آلومينيوم ويژن GT
  • کانسپت بولگاري آلومينيوم ويژن GT
  • کانسپت بولگاري آلومينيوم ويژن GT
  • کانسپت بولگاري آلومينيوم ويژن GT

کانسپتی از صنعت مد

معرفی بولگاری آلومینیوم ویژن GT

14 آذر 1402 12:40

شرکت بولگاری (Bulgari)، یک شرکت ایتالیایی مربوط به کالاهای لوکس است که اخیرا کانسپت ویژن گرن‌ توریسمو را رونمایی کرده است. این کانسپت با همکاری Polyphony Digital ایجاد شده و در GT World Finals اسپانیا معرفی شد.

این خبر و رونمایی از دو قسمت تشکیل شده است. یک آیتم مجازی با نام بولگاری آلومینیوم ویژن GT و یک آیتم حقیقی که ساعتی از این برند است.

معرفی ساعت جدید بولگاری

 

معرفی کانسپت بولگاری ویژن گرن توریسمو

مدل و نام این ساعت مچی، Bulgari Aluminium x Gran Turismo Special Edition است که به مدل کلاسیک بولگاری اشاره می‌کند که این مدل ۲۵ سال پیش و در سال ۱۹۹۸ معرفی شد.

دو نسخه از ساعت جدید بولگاری موجود است. یکی از آن‌ها صفحه زرد و شماره‌های مشکی دارد که ۵۰۰ نسخه از آن تولید می‌شود. دیگری نیز صفحه آنتراسیت و شماره‌ها و جزئیات زرد دارد، که ۱۲۰۰ نسخه تولید خواهد شد. قیمت و وضعیت موجودی این ساعت‌ها هنوز مشخص نشده است.

هرکدام از این ساعت‌ها اعداد ویژه‌ای دارد که از گرن‌توریسمو الهام گرفته است. "10" به گذشت یک دهه از پروژه گرن‌توریسمو اشاره دارد.

اکنون سراغ بولگاری آلومینیوم ویژن GT می‌رویم که به گرن‌توریسمو 7 می‌آید. شکل و مواد اولیه آن طوری طراحی شده که مشابه و یادآور ساعت مچی‌هاست. طراحی داخلی آن متضاد مواد به کار رفته در ساعت است و شامل آلومینیوم، لاستیک، آلکانتارا و تریم زرد است.

طراحی بولگاری آلومینیوم ویژن GT

این خودرو حاصل همکاری Fabrizio Buonamassa Stigliani، مدیر اجرایی تولید محصول در بولگاری و Fabio Filippini و همچنین طراح خودرو و استراتژیست طراحی در ACCAEFFE Creative Consulting Ltd است.

کانسپت بولگاری آلومینیوم ویژن GT

مدیر اجرایی تولید محصول بولگاری، می‌گوید که روش متفاوتی را برای بازی با DNA بولگاری تصور کرده و سپس یک کانسپت را ایجاد کرده که با زبان طراحی ساعت بولگاری هماهنگ است.

وی افزود این طراحی براساس فرم‌های هندسی و زاویه‌دار است، که از خطوط خودروهای افسانه‌ای گرن‌تویسمو ایتالیایی دهه ۱۹۷۰ الهام گرفته و فرمان سه‌شاخه اسپرت دارد. تمام این خطوط و اشکال کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، تا این کانسپت با نسبت‌های واقعی ایجاد شود.

سازنده سری گرن‌توریسمو، Kazunori Yamauchi، نیز در این پروژه شرکت کرده و این شانس را داشته که در کارخانه تولیدی بولگاری، واقع در Le Sentier سوئیس، قدرت خود را در ساخت ساعت تست کند. یامااوچی در این باره گفته که برای روابط شخصی ارزش بالایی قائل هستند و همین موضوع کلید بسیاری از همکاری‌هایی است که ایجاد شده است.

کانسپت بولگاری آلومینیوم ویژن GT

وی معتقد است زمانبندی این پروژه نیز بسیار خوب و عالی بوده زیرا امسال دهمین سالگرد گرن‌توریسمو است و هیچ چیز بهتر از جشن گرفتن با این ساعت‌های منحصر به فرد و ویژن GT نیست.

مشخصات فنی کانسپت بولگاری

مشخصات دقیق درباره عملکرد این خودرو هنوز در دسترس نیست. اما تایید می‌شود که شامل یک پیشرانه چهارسیلندر وسط با دور موتور ۱۰۰۰ دور در دقیقه و گیربکس هفت سرعته است.

تاریخ عرضه این خودرو در گرن‌توریسمو ۷، هنور مشخص نیست. اما همه کسانی که نسخه ویژه Bulgari Aluminium x Gran Turismo  را خریداری کنند، یک کد برای این بازی دریافت می‌کنند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران