برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی، قبل از هر چیز به یک زمینه مناسب نیاز است، تا نتیجه نهایی راضیکننده باشد. به همین دلیل یک طراح لهستانی به نام Jacek Mulak که در شرکت Cardsharper Customs فعالیت دارد، به سراغ هوندا CB550 مدل 1977 رفته و آن را به یک نمونه خاص تبدیل کرده است. البته یک طراح گرافیک به نام Michal Cwiek نیز با وی همکاری داشته است.
نمونهای که برای انجام این پروژه انتخاب شد، توسط مالک قبلی دستخوش برخی تغییرات قرار گرفته بود که مورد پسند این دو طراح قرار نمیگرفت.
در نخستین گام و پس از حذف سیستم تعلیق و ترمزهای قدیمی، مواردی شامل تعلیق جلو چنگالی Showa متعلق به سوزوکی GSX-R با کاهش 25 میلیمتری ارتفاع، کالیپر ترمز Tokico، چراغهای LED جلو، صفحه نشاندهنده MMB-Messtechnik و آینههای جانبی متفاوت نصب شده است.
سیمکشی سیستم برق و ساب فریم عقب به طور کامل تعویض شده و یک صندلی متناسب با طراحی جدید بدنه با روکش چرم مشکی و سیستم ترمز Gixxer و چراغ نواری LED هم در عقب نصب شده است.
رینگهای 17 اینچی از یک برند نامشخص انتخاب شده در حالی که تایرهای Metzeler Tourance در هر دو محور نصب شدهاند. نصب فیلترهای هوا، کاربراتور و اگزوز جدید، از دیگر تغییرات فنی این نمونه به شمار میآید.
تزئین بدنه با نقوش طلائی روی زمینه مشکی و خاکستری هم برعهده Michal Cwiek قرار داشته است. باک و کالیپرهای ترمز هم به رنگ طلایی درآمده در حالی که برخی جزئیات دیگر با روکش پولیش خورده گالوانیزه دیده میشود.
جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : autoevolution.com