• کراس‌اور برقي بوژي 4X
  • کراس‌اور برقي بوژي 4X
  • کراس‌اور برقي بوژي 4X
  • کراس‌اور برقي بوژي 4X
  • کراس‌اور برقي بوژي 4X
  • کراس‌اور برقي بوژي 4X
  • معرفي Bozhi 4X

حاصل همکاری گک و تویوتا

معرفی بوژی 4X

4 دی 1402 16:35

شاسی‌بلند الکتریکی Bozhi 4X، در تاریخ ۱۷ نوامبر در چین رونمایی شد و قیمت آن در بازه ۲۵,۲۰۰ تا ۳۳,۵۰۰ دلار قرار دارد. مشتریان می‌توانند از بین چهار مدل آن، که هم تک موتوره و هم دو موتوره در دسترس است، انتخاب کنند.

شرکت Bozhi، زیرمجموعه انرژی جدید گک_ تویوتا است و مدل 4X، اولین خودروی این برند جدید است. این خودرو درواقع نسخه ارتقایافته تویوتا bZ4X به حساب می‌آید.

طراحی بوژی 4X

این کراس‌اور سایز متوسط، طبق معماری جدید جهانی e-TNGA تویوتا ساخته شده است. ابعاد آن به 4690/1860/1650 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری ۲۸۵۰ میلی‌متری دارد.

سقف، آینه‌های جانبی و ستون‌های A،B و C با رنگ مشکی پوشیده شده است. پورت شارژ نیز روی گلگیر جلویی سمت راست قرار دارد.

معرفی Bozhi 4X

مشخصات فنی بوژی 4X

هر چهار تیپ آن به باتری ۶۶.۷ کیلووات ساعتی مجهز شده است، که با شارژ سریع در عرض ۳۰ دقیقه از شارژ ۳۰ به ۸۰ درصد می‌رسد.

ویژگی‌های نسخه دیفرانسیل جلو عبارتند از:

موتور ۱۵۰ کیلوواتی با گشتاور ۲۶۶‌.۳ نیوتن‌متر. حداکثر سرعت آن به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت آن برابر ۳.۸ ثانیه است. برد حرکتی آن ۶۱۵ کیلومتر است.

نسخه تمام چرخ محرک، از دو موتور ۸۰ کیلوواتی با گشتاور ۱۶۸.۵ نیوتن‌متری نیرو می‌گیرد. حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت و شتاب صفر تا ۵۰ کیلومتر برساعت، ۳.۴ ثانیه است. برد حرکتی در این نسخه به ۵۶۰ کیلومتر می‌رسد.

کابین و امکانات بوژی 4X

کابین خودرو طبق کانسپت تویوتا اسپیس ساخته شده است و صفحه کیلومتر دیجیتال ۷ اینچی دارد. صفحه کنترل مرکزی نیز ۱۲.۳ اینچ است. فرمان سه شاخه بیضی آن با تعداد زیادی دکمه فیزیکی همراه است. سه رنگ مشکی، قرمز و خاکستری برای کابین در دسترس است.

معرفی Bozhi 4X

بوژی 4X با هشت ایربگ و دستیار کمک رانندگی T-PILOT سطح دو ارائه می‌شود. سیستم‌های اپل کارپلی، Baidu CarLife، Huawei HiCar و تهویه عقب در دسترس است. سایر ویژگی‌ها شامل شارژر بی‌سیم، گرمایش فرمان، گرمایش و تهویه صندلی جلو و ۹ اسپیکر JBL است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران