• هاموي 6x2
  • هاموي 6x2
  • هاموي 6x2
  • هاموي 6x2
  • هاموي 6x2
  • هاموي 6x2
  • هاموي 6x2

هیولایی با 717 اسب‌بخار قدرت

آشنایی با هاموی 6x2

3 بهمن 1402 12:48

یک خودروی هامر مدل 2009 که قبلا در ارتش آمریکا خدمت می‌کرده، حالا به یک خودروی شش چرخ و اسپرت با ظاهر عجیب تبدیل شده است.

این خودرو که تحت همکاری دانتون آرت کاستومز (Danton Art Kustoms) و فرنچی اکسپورت (Frenchy Export LLC) شکل گرفته، به جز نمای جلو تقریبا هیچ شباهتی به نسخه اصلی ندارد. حتی ارتفاع سقف و طول درهای عقب کاهش یافته تا هویتی جدید برای این خودرو شکل بگیرد.

برخلاف انتظار، محورهای دوم و سوم این خودرو با فاصله نزدیک به هم و دورتر از محور جلو، قرار دارند. ابعاد رینگ‌ها در محور جلو 20 و در دو محور عقبی، 24 اینچ اعلام شده است.

هاموی 6x2

دانتون از انتقال نیروی پیشرانه این خودرو به محورهای عقب خبر داده، بنابراین به نظر می‌رسد که نحوه چیدمان محورهای این خودرو به منظور کاهش اتلاف انرژی اتفاق افتاده است. پیشرانه هشت سیلندر هلکت که در عقب این خودروی عجیب نصب شده، 717 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

هر شش چرخ این خودرو به ترمز دیسکی مجهز شده است در حالی که مواردی شامل استارت پیشرانه و عملکرد چراغ‌ها و بوق را نیز می‌توان از رده دور فعال کرد.

این نخستین پروژه جالب توجه شرکت دانتون نیست. چند سال پیش شاهد معرفی لامبورگینی اسپادا Rat Rod توسط این شرکت بودیم که برداشتی بسیار مدرن از یک خودروی کلاسیک به شمار می‌آید. نکته جالب این است که می‌توان تشابهاتی را نیز میان این لامبورگینی عجیب و محصول جدید دانتون مشاهده کرد.

هاموی 6x2

دانتون قصد دارد این هامر شش چرخ و کوتاه قامت را در جریان دوره جدید از حراج برت جکسون عرضه کند. این رویداد در فاصله 20 تا 28 ژانویه برگزار خواهد شد. هنوز نمی‌توان درباره قیمت این خودرو پیش‌بینی کرد.

واقعیت این است که علی‌رغم ثبت پیشنهاد صد هزار دلاری برای لامبورگینی اسپادا Rat Rod، این خودرو در نهایت به فروش نرسید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران