• معرفي آئودي RS6 آوانت GT
  • معرفي آئودي RS6 آوانت GT
  • معرفي آئودي RS6 آوانت GT
  • معرفي آئودي RS6 آوانت GT
  • معرفي آئودي RS6 آوانت GT
  • معرفي آئودي RS6 آوانت GT
  • معرفي آئودي RS6 آوانت GT
  • معرفي آئودي RS6 آوانت GT
  • معرفي آئودي RS6 آوانت GT

استیشن با 621 اسب‌بخار قدرت

معرفی آئودی RS6 آوانت GT

19 بهمن 1402 18:09

آئودی RS6 آوانت را می‌توان یک سوپراسپرت استیشن به حساب آورد، خودرویی که به لطف پیشرانه V8 با 621 اسب­‌بخار قدرت و 845 نیوتن‌متر گشتاور، می­‌تواند ظرف 3.3 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست پیدا کند. البته یکی از مزایای مهم این خودرو نسبت به سایر سوپراسپرت‌ها این است که می­‌تواند 5 سرنشین را حمل کند.رحالا آئودی تصمیم گرفته که نسخه GT از RS6 آوانت را هم عرضه کند.

آئودی قصد دارد فقط 660 دستگاه از RS6 آوانت GT را تولید کند. هریک از این خودروها به صورت دست­ ساز و در آلمان ساخته می‌­شود. از مجموع تیراژ، فقط 85 دستگاه به ایالات متحده و 7 دستگاه هم به کانادا ارسال خواهد شد. آئودی از اعلام قیمت RS6 آوانت GT خودداری کرده است.

مشخصات فنی آئودی RS6 آوانت GT

خروجی پیشرانه بدون تغییر باقی‌مانده ولی شتاب صفر تا صد با 0.1 ثانیه کاهش به 3.2 ثانیه رسیده است. بنابراین آئودی RS6 آوانت GT برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر برساعت به 11.5 ثانیه زمان نیاز دارد، که 1.5 ثانیه سریع‌تر از مدل قبلی است. حداکثر سرعت آئودی RS6 آوانت GT نیز 304 کیلومتر برساعت خواهد بود.

با نصب فنرهای قابل تنظیم که ارتفاع کلی را 10 میلی‌متر کاهش می‌­دهد، آنتی‌رول بارهای سفت‌تر، کمک‌فنرهای قابل تنظیم الکترونیکی، دیفرانسیل به‌روز شده و تایرهای اسپرت کانتکت 7 ساخت کانتیننتال با چسبندگی بیشتر، هندلینگ GT به مراتب بهبود پیدا کرده است.

طراحی آئودی RS6 آوانت GT

طراحان آئودی برای تزئین بدنه RS6 آوانتGT با رنگ‌های نمادین قرمز، سفید و مشکی و رینگ‌های 22 اینچی، از خودروی مسابقه‌ای و به یادماندنی آئودی 90 کواترو IMSA GTO الهام گرفته‌اند. این خودرو در ایالات متحده با همین پوشش عرضه می­‌شود، اما مشتریان در سایر کشورها می‌توانند رنگ‌های دیگری را هم سفارش دهند.

آئودی برای نخستین بار، کاپوت فیبرکربن را نیز برای RS6 آوانت GT ارائه کرده است، که بنابر سفارش مشتری، قسمتی یا تمام آن به صورت بدون پوشش خواهد بود. با اضافه شدن دریچه روی گلگیرهای جلو، جریان هوا در پشت چرخ‌های جلو برقرار می­‌شود.

کابین و امکانات آئودی RS6 آوانت GT

فضای کابین آئودی RS6 آوانت GT با چرم و آلکانترا مشکی با دوخت قرمز، صندلی‌های اسپرت با پشتی کربن و نشانه‌ای ویژه روی کنسول میانی، تزئین شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران