• آفرودر اسکاربو وينتيج SV روور
  • آفرودر اسکاربو وينتيج SV روور

آفرودر 1.5 میلیون دلاری

معرفی اسکاربو وینتیج SV روور

27 بهمن 1402 13:15

شرکت Hoonipigasus کن بلاک، اکنون یک آفرودر سفارشی پرقدرت را تولید کرده که استایل یک لندرور کلاسیک را با قیمت ۱.۵ میلیون دلار ارائه می‌دهد.

این محصول SV رور نام داشته و با دو پیشرانه V8 سوپرشارژ و یا تمام برقی در دسترس است. پیشرانه هشت سیلندر به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می‌شود و پدال شیفتر هم دارد. خروجی آن به ۱۱۰۰ اسب‌بخار قدرت می‌رسد. نسخه الکتریکی، باتری ۷۵ کیلووات‌ساعتی لیتیوم یون داشته و ۱۰۰۶ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. حالت رانندگی تک و دو دیفرانسیل و قفل دیفرانسیل جلو و عقب برای آن درنظر گرفته شده است.

آفرودر اسکاربو وینتیج SV روور

رینگ‌های ۲۰ اینچی آن با تایرهای ۴۰ اینچی پوشیده شده است. گلگیرها نیز عریض و بزرگ شده‌اند. با وجود تعلیق بادی، می‌توان ارتفاع خودرو را نیز تتظیم کرد. چهار چرخ فرمان‌پذیر هستند و ترمزهای شش پیستونی برمبو با روتور کربن سرامیک ۴۰۰ میلی‌متری وجود دارد‌.

در کابین این خودرو، یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای صفحه کیلومتر و یک نمایشگر ۱۲.۸ اینچی مرکزی تعبیه شده است. اطراف آن‌ها پوشش‌هایی از جنس آلکانتارا و آلومینیوم کار شده است‌. تنها دو صندلی در کابین وجود دارد و پشت آن‌ها فضای بار بزرگی دیده می‌شود‌.

آفرودر اسکاربو وینتیج SV روور

شرکت Scarbo Vintage هر دستگاه SV رور را سفارشی می‌سازد و قیمت هرکدام ۱.۵ میلیون دلار است. این سومین محصول شرکت محسوب می‌شود و قبل از آن مدل‌های SV F1 و SV RSR را ساخته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران