• هوندا BR-V N7X اديشن
  • هوندا BR-V N7X اديشن
  • هوندا BR-V N7X اديشن
  • هوندا BR-V N7X اديشن
  • هوندا BR-V N7X اديشن
  • هوندا BR-V N7X اديشن

مخصوص آمریکای لاتین و جنوب‌ شرقی آسیا

معرفی هوندا BR-V N7X ادیشن

30 بهمن 1402 12:20

نسل دوم هوندا BR-V در سال 2021 معرفی شد. این خودروی هفت نفره در اندونزی ساخته شده و از آنجا به آفریقای جنوبی، آمریکای لاتین و سایر کشورهای جنوب‌ شرقی آسیا صادر می­‌شود.

اکنون در نمایشگاه بین المللی خودرو اندونزی، نسخه N7X Edition از هوندا BR-V معرفی شده است.

طراحی هوندا BR-V N7X ادیشن

هرچند شرکت سازنده بر خاص بودن این نسخه تاکید دارد، ولی حقیقت این است که غیر از تزئین جلوپنجره، رینگ‌ها، حاشیه مه‌­شکن‌های جلو، دستگیره درها، آینه­‌های جانبی و  آنتن کوسه‌­ای با رنگ مشکی، تفاوت دیگری میان این مدل با نسخه استاندارد دیده نمی­‌شود. رنگ خاکی صدفی که تا پیش از این فقط برای مدل گران‌تر HR-V قابل سفارش بود، اکنون برای BR-V N7X Edition هم قابل انتخاب است.

کابین و امکانات هوندا BR-V N7X ادیشن

همان‌طور که حدس می‌­زنید، طراحی داخلی هوندا BR-V N7X Edition نیز با نسخه استاندارد تفاوتی ندارد.

در تریم پایه، نمایشگر 4.2 اینچی پشت فرمان، 4 کیسه هوا، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، دوربین دید عقب، کی‌لس و استارت دکمه‌­ای ارائه شده است. در تریم میانی، مه­‌شکن­‌های LED هم اضافه می‌­شود، در حالی که در تریم کامل، شش کیسه هوا و سامانه ایمنی Honda Sensing شامل کروز کنترل تطبیق‌­پذیر، هشدار برخورد از جلو و دستیار حرکت بین خطوط هم اضافه می­‌شود.

هوندا BR-V N7X ادیشن

مشخصات فنی هوندا BR-V N7X ادیشن

مشخصات فنی هوندا BR-V N7X Edition هم با نسخه استاندارد بازار اندونزی تفاوتی ندارد. بنابراین در زیر کاپوت آن، پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 121 اسب­‌بخار قدرت و 145 نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد. در این مدل، گیربکس CVT نصب شده، در حالی که مدل استاندارد با جعبه‌دنده دستی هم قابل سفارش است. در هر دو مدل، خروجی پیشرانه فقط به محور جلو ارسال خواهد شد.

قیمت هوندا BR-V N7X ادیشن

قیمت هوندا BR-V N7X Edition بین 20,400 تا 23 هزار دلار تعیین شده، در حالی که مدل استاندارد با قیمت پایه 18,500 دلار قابل خریداری است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران