• معرفي پنج کانسپت فيات
  • معرفي پنج کانسپت فيات
  • معرفي پنج کانسپت فيات
  • معرفي پنج کانسپت فيات
  • معرفي پنج کانسپت فيات
  • معرفي پنج کانسپت فيات
  • معرفي پنج کانسپت فيات
  • معرفي پنج کانسپت فيات
  • معرفي پنج کانسپت فيات

نمایشی از انواع نسخه‌ها در آینده

معرفی پنج کانسپت براساس فیات پاندا

10 اسفند 1402 13:33

گروه استلانتیس با فروش 1.35 میلیون دستگاه خودرو در سال 2023، سال موفقی را پشت سر گذاشت. هرچند فروش فیات از سایر اعضای خانواده استلانتیس بالاتر بوده، ولی باید قبول کرد که این برند ایتالیایی از دوران موفقیت خود در اروپا کاملا فاصله گرفته است. البته فیات همچنان ناامید نیست و قصد دارد با عرضه محصولات جدید، روزگار خوش را تکرار کند. به همین دلیل این شرکت از 5 مدل کانسپت رونمایی کرده است، که در سال‌های آینده به عنوان نسخه‌های گوناگون مدل پاندا تولید خواهند شد.

آقای اولیور فرانکو مدیرعامل فیات در فیلم معرفی این خودروها، از محصولات و زبان طراحی جدید فیات و همچنین برنامه این شرکت برای تولید جانشین فیات پاندا سخن گفته است. به نظر می‌رسد خودروی کانسپت City Car اکنون بیش از گذشته به خط تولید نزدیک باشد.

تولید مدل جدید از ماه جولای امسال و هم‌زمان با سالگرد تولد 125 سالگی فیات آغاز خواهد شد. این خودروی رده B با فرم جعبه‌ای بدنه و البته ابعاد بزرگتر از مدل فعلی، همراه با پیشرانه‌های درونسوز و برقی در کشورهای مختلف جهان به فروش می‌رسد.

کانسپت فیات پاندا

نسل جدید فیات پاندا براساس ساختار مشترک با سیتروئن C3 شکل می‌گیرد ولی مدل کانسپت تا حد زیادی به پاندا 4x4 شباهت دارد، که در دهه 80 میلادی به فروش می‌رسید.

کانسپت فیات گیگا پاندا

اما گیگا پاندا، یک کراس‌اور با ابعاد بزرگتر است، که احتمالا برای رقابت با داچیا داستر تولید خواهد شد. کمی بعید است که نسخه نهایی با همین ویژگی‌های ظاهری مدل کانسپت تولید شود، اما به هرحال می‌توان از تفاوت آن با محصولات فعلی فیات اطمینان داشت.

کانسپت فیات گیگا پاندا فست‌بک

نسخه دیگری از گیگا پاندا با فرم فست‌بک انتهای بدنه، نمایی از یک محصول زیبا و البته کاربردی را به نمایش گذاشته، که بنابر اعلام فیات، در آمریکای جنوبی، خاورمیانه، آفریقا و حتی اروپا عرضه خواهد شد.

کانسپت فیات پاندا مینی‌ون

کانسپت بعدی، عضو دیگری از خانواده پاندا است که به خودروهای مینی‌ون شباهت دارد، اما با تایرهای چهار فصل و افزایش ارتفاع بدنه همراه شده و برای انجام سفرهای ماجراجویانه آماده است.

کانسپت فیات پیک‌آپ

از آنجا که پیکاپ‌های فیات یعنی استرادا، فول بک و در آینده نزدیک تایتانو، در بسیاری از کشورها از جمله منطقه آمریکای جنوبی با استقبال مشتریان مواجه هستند، اصلا عجیب نیست که پنجمین عضو از خانواده کانسپت‌های جدید فیات، یک پیکاپ دوکابین باشد.

پس از رونمایی فیات پاندا در جولای 2024، سایر مدل‌های جدید هم بین سال‌های 2025 تا 2027 معرفی خواهند شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران