محافظت از رنگ خودرو در کنار جذابیت بیشتر

امکان سفارش روکش مات برای فورد ماستنگ 2024

10 اسفند 1402 12:46

با توجه به افزایش محبوبیت رنگ‌های مات در سال‌های اخیر، فورد هم از امکان سفارش این روکش برای ماستنگ 2024 خبر داده است. در اینجا حرفی از یک نسخه ویژه در میان نیست، چراکه این روکش را می‌­توان برای تمام رنگ‌های موجود برای فورد ماستنگ انتخاب کرد.

فورد از این آپشن جدید با عنوان «ورق مات شفاف» یاد کرده است، که علاوه‌بر زیبایی ظاهری، از رنگ خودرو نیز محافظت می­‌کند. این روکش PPG یا رنگ حرفه­‌ای با کیفیت، حتی برای نسخه دارک هورس نیز قابل انتخاب است، هرچند که ابتدا برای نسخه کوپه و بعدا برای اتاق روباز در دسترس قرار می‌گیرد.

خانم لاری ترنسو از مدیران بخش مهندسی ماستنگ در شرکت فورد، ماستنگ را نمادی از حس آزادی در رانندگی در طول 60 سال گذشته می‌­داند که حالا با اضافه شدن روکش مات شفاف، می­‌تواند سلیقه مالک خود را به معرض نمایش بگذارد.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، روکش مات شفاف را می­‌توان با تمام رنگ‌های موجود برای فورد ماستنگ 2024 همراه کرد، ولی در این میان، برخی محدودیت‌­ها نیز وجود دارد. بنابر اعلام فورد، این مورد را نمی‌­توان همراه با پکیج کالیفرنیا اسپشیال انتخاب کرد. مدل‌های GT و اکوبوست که نقوش تزئینی روی بدنه خود دارند نیز با این روکش قابل سفارش نیستند. اگر این روکش را برای تریم دارک هورس سفارش دهید، خودروی شما بدون نوار روی کاپوت و سایر نقاط بدنه تحویل خواهد شد.

حالا که بحث نقوش گرافیکی ماستنگ دارک هورس مطرح شد، باید به این نکته اشاره کنیم که مشتریان این خودرو می­‌توانند دارک هورس را بدون این طرح‌ها سفارش بدهند و از جلب توجه بیش از اندازه، جلوگیری کنند.

همانطور که احتمالا حدس می‌­زنید، روکش مات شفاف به صورت رایگان ارائه نمی­‌شود و مشتریان باید 5,995 دلار برای این روکش پرداخت کنند. احتمال دارد که برخی مشتریان در آینده، این روکش را از بدنه خودرو جدا کنند. البته فورد توصیه نموده که این اقدام فقط توسط افراد متخصص انجام شود.

روکش مات شفاف از 27 فوریه 2024 قابل سفارش است. فورد ماستنگ 2024 کوپه با این روکش، از ژوئن به مشتریان تحویل می­‌شود درحالی‌که نسخه روباز این خودرو، زودتر از سه ماهه چهارم 2024 با این روکش همراه نخواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران