• آزمايش تسلا سايبرتراک در مسير برفي
  • آزمايش تسلا سايبرتراک در مسير برفي
  • آزمايش تسلا سايبرتراک در مسير برفي
  • آزمايش تسلا سايبرتراک در مسير برفي
  • آزمايش تسلا سايبرتراک در مسير برفي
  • آزمايش تسلا سايبرتراک در مسير برفي

در گرداب مشکلات!

آزمایش تسلا سایبرتراک در مسیر برفی

16 اسفند 1402 11:33

نمونه تغییریافته از تسلا سایبرتراک توسط تیم HeavyDSparks در مسیر برفی مورد آزمایش قرار گرفته است. این سایبرتراک توسط Supercar Ron و با آزادی عمل کامل در اختیار این تیم قرار گرفته است.

این نمونه از سری Foundation تسلا سایبرتراک است که از 30 نوامبر به این سو در اختیار مشتریان قرار می­‌گیرد. این خودرو به سه پیشرانه برقی مجهز شده است، که در مجموع 845 اسب­‌بخار قدرت و 13,400 نیوتن متر گشتاور تولید می­‌کند. ظرفیت یدک­‌کشی این خودرو هم 4950 کیلوگرم اعلام شده است.

این نسخه از تسلا سایبرتراک به مجموعه باتری 120 کیلووات ساعت مجهز شده است، که برد حرکتی 512 کیلومتر را فراهم می‌­کند. البته بنابر اعلام مالکین، این عدد در شرایط واقعی قابل دستیابی نیست.

تیم HeavyDSparks علاوه بر نصب چراغ‌های اضافه روی سقف و سپر جلو، تزئین بدنه با ترکیبی از رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری و سپر آفرودی، چرخ‌های مثلثی مناسب برف­‌نوردی را نیز برای این سایبر تراک نصب کرده است.

این نمونه خاص از پیکاپ تسلا با کامیون خودروبر به محل موردنظر حمل شد و حرکت روی سطح برفی را آغاز کرد. اما به فاصله بسیار کوتاه، بازوی تعلیق در یکی از چرخ‌ها شکست. این خودرو به کارگاه بازگشت تا بازوهای تعلیق و کمک‌­فنرهای جدیدی برای آن نصب شود.

آزمایش تسلا سایبرتراک در مسیر برفی

این بار، میله نیم اینچی اتصال چرخ به میله فرمان، دچار شکستگی شد. از آنجا که حرکت مستقیم خودرو غیرممکن شده بود، راهی به جز تعمیر وجود نداشت.

تنها یک روز بعد، این خودرو با سیستم تعلیق و فرمان جدید و برای بار سوم به مسیر برفی بازگشت. اما فقط پس از 15 دقیقه، بخش مرکزی رینگ به دو قسمت تقسیم شد! بنابراین تیم HeavyDSparks مجبور شدند این خودرو را برای تعمیر و بازگرداندن آن به مالک، از صحنه خارج کنند.

توجه داشته باشید که هیچ یک از قطعاتی که دچار خرابی شده، توسط تیم HeavyDSparks در این خودرو نصب نشده است. بنابراین به نظر می‌­رسد که تسلا علی‌رغم ایجاد هیاهوی رسانه‌­ای درباره سایبرتراک، هنوز نتوانسته است مشکلات کیفی این خودرو را برطرف کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/12/17
بد نیست گاهی اوقات سایبرتراک به جای درگ با پیکاپ هایی مثل فورد سری F و رپتور و سیلواردو و ..... سایبرتراک رو با کاری که پیکاپ ها براش ساخته میشن مهک بزنیم ( آفرود و صحرا گردی و برف نوردی ) و ببینیم که به عنوان یه پیکاپ واقعا کم میاره . حتی با تجهیزات مخصوص هم در مسیر برفی هیج حرفی برای گفتن نداره . تسلا فنا قبول کنید سایبرتراک توی کلاس پیکاپ متوسط وانت آشغالیه . وانت بدرد درگ روی آسفالت نمیخوره باید خارج از جاده محک زده بشه .
پاسخ
0
0
0