• منصوري تمپستا GTS

چهره‌ای تازه از فراری 296 GTS

معرفی منصوری تمپستا GTS

6 فروردین 1403 14:16

شرکت منصوری به سراغ فراری 296 GTS اسپایدر رفته و خودرویی به نام تمپستا GTS را معرفی کرده است. البته این خودرو برای علاقمندان آشنا به نظر می­‌رسد چراکه به 296 GTB تمپستا شباهت دارد، خودرویی که در اواخر سال گذشته رونمایی شد و از نظر مشخصات فنی و حتی ظاهری، تفاوت چندان زیادی با مدل روباز ندارد.

طراحی منصوری تمپستا GTS

طراحی سپر، رکاب‌های جانبی، گلگیرها، دیفیوزر جدید و چند لوگوی منصوری در نقاط مختلف بدنه، رینگ‌های طلایی با طرح جدید، کالیپرهای منصوری و البته رنگ مشکی خاص بدنه، چهره­‌ای خاص برای تمپستا GTS ایجاد کرده است.

کابین و امکانات منصوری تمپستا GTS

در فضای کابین هم با روکش چرم و آلکانترا به رنگ مشکی، تزئینات برنزی در کنسول میانی، پوشش داخلی درها و کمربند ایمنی، نشان پرچم ایتالیا روی پدال‌های تعویض دنده، لوگوی منصوری در نقاط مختلف و تریم فیبرکربن، روبرو هستیم.

منصوری تمپستا GTS

مشخصات فنی تمپستا GTS

منصوری تمپستا GTS کانورتیبل به لطف تقویت پیشرانه، اکنون 858 اسب­‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد، یعنی نیرو و گشتاور به ترتیب با 39 و 10 واحد افزایش مواجه شده است. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این خودرو به ترتیب 2.8 ثانیه و 330 کیلومتر برساعت اعلام شده است. فراری 296 GTS در مدت 2.9 ثانیه به سرعت صد می‌­رسد، درحالی‌که حداکثر سرعت آن با محصول منصوری تفاوتی ندارد.

مصرف سوخت متوسط و آلایندگی کربنی این خودروی ایتالیایی هم به ترتیب 6.5 لیتر در صد کیلومتر و 153 گرم بر کیلومتر اعلام شده است، که البته بعید است برای مشتریان این خودرو حائز اهمیت باشد.

منصوری تمپستا GTS

قیمت منصوری تمپستا GTS

همچون نسخه کوپه، قیمت منصوری تمپستا GTS کانورتیبل هم اعلام نشده است. بنابراین مالکان فراری 296 GTB برای آگاهی از هزینه تبدیل خودرویشان به این مدل خاص باید با منصوری تماس بگیرند. بد نیست بدانید که فراری 296 GTB در ایالات متحده با قیمت 340 هزار دلار به فروش می­‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران