شبیه به گذشته

معرفی لوگوی جدید لامبورگینی

14 فروردین 1403 15:37

به پیروی از چندین شرکت خودروسازی دیگر، لامبورگینی هم از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است. می‌توان انتظار داشت که جانشین هوراکان، نخستین محصول از این خودروساز ایتالیایی باشد، که از اواخر سال 2024 نشان جدید را بر خود حمل می‌کند.

حقیقت این است که با تغییر خاصی در نشان جدید مواجه نیستیم. پهنای نوشته Lamborghini کمی افزایش یافته و رنگ‌های سفید و مشکی هم به دو رنگ اصلی این نشان تبدیل شده است، تا بنابر اعلام لامبورگینی، هویت اصلی این برند را به نمایش بگذارد.

دو رنگ زرد و طلائی هم اکنون به عنوان رنگ‌های جانبی شناخته می‌شود. همچون گذشته، نشان گاو افسانه‌ای در نشان لامبورگینی حضور دارد هرچند که سایه‌ها از اطراف آن حذف شده است. ظاهرا نشان با رنگ طلائی فقط در وب سایت و صفحات لامبورگینی در صفحات اجتماعی استفاده خواهد شد.

لامبورگینی که در کنار بنتلی، دوکاتی و ایتال دیزاین به عنوان عضوی از گروه آئودی شناخته می‌شود، اعلام کرده که در همکاری با گروهی از طراحان و با استفاده از رنگ‌های جدید، نشان مینیمال ولی برجسته خود را طراحی کرده است.

حذف سایه‌پردازی ها در نشان جدید لامبورگینی، به نحوی به طراحی زاویه‌دار محصولات این برند در سال‌های اخیر اشاره دارد. البته غیر از هوراکان و شاسی بلند هیبرید این برند، مدل پرچم‌دار رِووئلتو با پیشرانه V12 نیز به نشان جدید لامبورگینی مزین خواهد شد.

چهارمین مدل جدید به عنوان نخستین محصول کاملا برقی لامبورگینی در سال 2028 از راه می‌رسد. این خودروی 2+2 نفره، پارسال در قالب مدل مفهومی لانزادور معرفی شد. نسل دوم اوروس هم با پیشرانه برقی، یک سال بعد از این مدل یعنی در سال 2029 رونمایی خواهد شد.

اوضاع و احوال لامبورگینی از هر زمان دیگری بهتر است. این شرکت در سال 2023 برای نخستین بار توانست آمار تحویل به مشتریان را به عدد 10.112 دستگاه برساند. ظرفیت فروش هوراکان و نسل فعلی اوروس تکمیل شده است در حالی که لامبورگینی رِووئلتو زودتر از سال 2026 به دست مشتریان نمی‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران