• معرفي مرسدس بنز cla45s edition 1
  • معرفي مرسدس بنز cla45s edition 1
  • معرفي مرسدس بنز cla45s edition 1
  • معرفي مرسدس بنز cla45s edition 1

در تیراژ 25 دستگاه

معرفی مرسدس بنز CLA45 S ادیشن 1

16 فروردین 1403 11:42

تنها ۲۵ دستگاه مرسدس‌بنز AMG CLA45 S Edition 1 ساخته می‌شود. ظاهر این نسخه، تفاوت‌هایی با نسخه استاندارد دارد؛ مانند تریم نارنجی و حروف بزرگ AMG در بخش‌های جانبی‌.

مشخصات ظاهری مرسدس بنز CLA45 S ادیشن 1

ویژگی‌هایی مانند پکیج آیرودینامیک AMG برای این نسخه ارائه می‌شود. این پکیج شامل مواردی مانند اسپلیتر بزرگ جلو، اسپویلر عقب و دیفیوزر عقب بزرگ‌تر است. علاوه‌براین، پکیج AMG Night  پلاس نیز در دسترس است. این پکیج نشان‌ها و جلوپنجره جلو را مشکی می‌کند. این رنگ‌های تیره با رنگ Mountain Grey Magno بدنه خودرو بسیار هماهنگ شده است.

رنگ نارنجی در لبه‌های بخش پایینی بدنه در جلو و عقب، آینه‌های جانبی، گوشه ورودی‌های هوا دیده می‌شود. در امتداد حروف بزرگ AMG روی بخش جانبی، خط شطرنجی تا انتهای خودرو کشیده شده است که وقتی از نزدیک نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که آن‌ها مجموعه‌ای از لوگو AMG در ابعاد بسیار کوچک هستند.

مرسدس بنز CLA45 S ادیشن 1

پکیج صندلی AMG Performance در بخش داخلی خودرو دیده می‌شود که با تریم نارنجی همراه هستند. تریم نارنجی روی داشبورد و سایر قسمت‌های کابین نیز دیده می‌شود. لوگو CLA45 S نیز روی پشت‌سری‌ها دوخته شده است.

مشخصات فنی مرسدس بنز CLA45 S ادیشن 1

این نسخه ویژه، درواقع یک پکیج ظاهری است. اما پیشرانه استاندارد خودرو خروجی خوبی را ارائه می‌دهد.

مرسدس CLA45 S  به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ AMG مجهز شده است، که ۴۱۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. نیروی تولید شده از طریق گیربکس هشت سرعته دوکلاچه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. هنگامی که کشش خوب باشد، این خودرو در مدت ۴ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

مرسدس بنز CLA45 S ادیشن 1

قیمت مرسدس بنز CLA45 S ادیشن 1

قیمت CLA45 S بیش از ۷۰ هزار دلار است. هنگامی که پکیج‌های یادشده به آن اضافه گردد، قیمتی در حدود یک ب‌ام‌و M2 فول آپشن و یا یک آئودی RS3 خواهد داشت.

این نسخه ویژه اواخر سال جاری وارد نمایندگی‌ها می‌شود و برچسب قیمتی آن بین ۸۱,۱۹۵ تا ۸۲,۴۳۵ دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران