• رولزرويس کالينان منصوري Linea D'Oro
  • رولزرويس کالينان منصوري Linea D'Oro

خطوط طلایی برای رولزرویس کالینان

معرفی منصوری Linea D'Oro

17 فروردین 1403 17:23

شرکت منصوری برای چندمین بار به سراغ رولزرویس کالینان رفته تا یک محصول جدید براساس آن عرضه کند.

همانطور که از محصولات این برند انتظار داریم، این محصول جدید با نام Linea D'Oro هم چهره‌­ای عجیب را به نمایش گذاشته است. نام این خودرو در زبان ایتالیایی به «خط طلایی» تعبیر می­‌شود، که البته چندان هم بی‌ربط نیست، چراکه می‌­توان جزئیات طلایی را در نقاط مختلف بدنه مشکی تشخیص داد.
جلوپنجره، نشان Spirit of Ecstasy، دستگیره درها، حاشیه پنجره­‌ها، تریم پایین در، رینگ‌ها و البته نشان منصوری در عقب بدنه با طلایی تزئین شده است. البته هنوز معلوم نیست که با طلای واقعی مواجه هستیم یا فقط از رنگ طلایی استفاده شده است.

رولزرویس کالینان منصوری Linea D'Oro

گذشته از ترکیب مشکی و طلایی بدنه، باید به مجموعه قطعات بدنه اشاره کنیم که جزئیات روی گلگیر، رکاب‌های جانبی، قطعات بخش زیرین سپرهای جلو و عقب، دیفیوزر عقب، باله سقفی و باله روی در صندوق را شامل می‌شود.

منصوری البته از اعمال تغییر در فضای کابین هم غافل نشده و این بخش را نیز با ترکیبی از طلایی و مشکی تزئین کرده است. گذشته از جزئیات طلایی که با دقت انجام شده است، باید به نشان Linea D'Oro روی قطعات مختلف هم اشاره کنیم. برخی ویژگی‌های جالب دیگر همچون میز و صندلی‌های تاشو و ستاره‌های درخشان در پوشش داخلی سقف هم به صورت استاندارد در رولزرویس کالینان وجود دارد.

رولزرویس کالینان منصوری Linea D'Oro

پس از باز کردن کاپوت با جزئیات طلایی روی روکش پیشرانه مواجه خواهید شد. این پیشرانه 12 سیلندر 6.75 لیتری توئین توربوشارژ، در حالت استاندارد می­‌تواند 562 اسب­‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و این شاسی‌بلند اشرافی را در کمتر از شش ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو هم 250 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران