• معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX
  • معرفي استون مارتين DBX

تغییرات کابین برای سال جدید

معرفی استون مارتین DBX707 مدل 2025

3 اردیبهشت 1403 17:49

شرکت استون مارتین، در سال ۲۰۲۰، مدل DBX را به محصولات خود اضافه کرد. اکنون DBX برای سال ۲۰۲۵ با کابین جدید و سایر ارتقاها ارائه شده است. نکته مهم درباره مدل جدید این است، که تولید نسخه پایه به اتمام رسیده و تنها نسخه 707 تولید می‌شود.

طراحی کابین استون مارتین DBX707 مدل 2025

طراحی جدید کابین DBX، از مدل‌های DB12 و ونتیج الهام گرفته است. یک خط افقی، داشبورد را جدا کرده است. بنابراین سیستم اطلاعات سرگرمی از پانل ابزار و کنسول میانی جدا شده است. برخلاف سایر خودروهای لوکس جدید، کابین DBX پر از دکمه‌های فیزیکی است. این دکمه‌‌ها برای تنظیمات HVAC، سیستم تعلیق، حالت‌های رانندگی و ... است.

در کابین مدل ۲۰۲۵، یک فرمان جدید تعبیه شده که پشت آن، صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی قرار گرفته است. در بخش میانی داشبورد نیز نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی با نسل بعدی نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی استون مارتین دیده می‌شود. این سیستم از اپل‌کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند.

برای DBX707 جدید، سه تریم ارائه می‌شود؛ Inspire Sport , Inspire Comfort و نوع سفارشی Q.

سیستم صوتی ۸۰۰ وات با ۱۴ اسپیکر به طور استاندارد در نظر گرفته شده است، اما مشتریان می‌توانند نوع ۱۶۰۰ واتی Bowers & Wilkins را نیز با ۲۳  اسپیکر سفارش دهند.

مشخصات ظاهری استون مارتین DBX707 مدل 2025

نمای بیرونی خودرو، تقریبا دست‌نخورده باقی مانده است. اما تعدادی اصلاح انجام شده است. برای مثال، دستگیره‌های پاپ‌اوت اضافه شده و آینه‌های جانبی نیز جدید هستند.

استون مارتین همچنین ۵ رنگ بدنه جدید را ارائه داده است؛ مشکی اپسیلون، زرد Helios، سبز اسپرینت، سبز Malachite و سبز Aura. رنگ سبز پودیوم نیز به طور اختصاصی برای DBX707  ARM23 ادیشن است.

مشخصات فنی استون مارتین DBX707 مدل 2025

در بخش پیشرانه، همچنان همان پیشرانه V8 توئین توربوشارژ با حجم ۴ لیتر به حیات خود ادامه می‌دهد. این پیشرانه ۶۹۷ اسب‌بخار قدرت دارد. نیروی تولید شده از طریق گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه تر به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود. این سیستم همچنین می‌تواند کل گشتاور را به چرخ‌های عقب برساند. دمپرهای الکترونیکی و سیستم تعلیق بادی نیز درنظر گرفته شده است.

استون مارتین می‌گوید که DBX707 در مدت زمان ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز ۳۱۱ کیلومتر برساعت است.

در بخش جلو، ترمزها و کالیپرهای ۱۶.۵ اینچی و در بخش عقب ترمز ۱۵.۴ اینچی تعبیه شده و رینگ‌ها نیز از نوع ۲۲ اینچی هستند. البته مشتریان می‌توانند رینگ ۲۳ اینچی را نیز به طور آپشنال انتخاب کنند.

برنامه عرضه استون مارتین DBX707 مدل 2025

تولید DBX جدید از سه ماهه دوم سال جاری آغاز خواهد شد. تحویل آن نیز در سه ماهه سوم خواهد بود. استون مارتین قیمت نسخه جدید را اعلام نکرده، اما می‌دانیم که نسخه ۷۰۷ فعلی، از ۲۴۵,۰۸۵ دلار شروع می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران