• ارائه مجموعه کربن M پرفورمنس براي ب‌ام‌و سري 5 و i5 تورينگ

کربن بیشتر، جذابیت بیشتر

ارائه مجموعه کربن M پرفورمنس برای ب‌ام‌و سری 5 تورینگ

19 اردیبهشت 1403 16:03

شرکت ب‌ ام‌ و مجموعه قطعات کربن M پرفورمنس را برای اتاق تورینگ (استیشن واگن) نسل جدید سری 5 و i5 ارائه کرده است. به لطف این قطعات، این دو استیشن لوکس با چهره‌­ای جذاب­‌تر از قبل، می‌­توانند تا حدی جوابگوی عطش منتظران نسل جدید M5 باشند.

مشابه اکثر نمونه‌­های قبلی کربن M پرفورمنس، مجموعه پیشنهادی برای سری 5 و i5 تورینگ هم عمدتا از فیبرکربن ساخته شده است. این مجموعه از زیرسپری جلو، رکاب‌های جانبی، آینه‌ها و البته دیفیوزر عقب تشکیل می­‌شود. این مورد آخر شاید به اندازه نمونه موجود در ب‌ام‌و M4 جذاب نباشد، اما در نوع خود جالب توجه و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری این دو خودروست.

ارائه مجموعه کربن M پرفورمنس برای ب‌ام‌و سری 5 و i5 تورینگ

خریداران این مجموعه می‌­توانند نوار مشکی Frozen روی بخش جانبی بدنه و نشان‌های M Performance برای پارکابی ها را نیز سفارش بدهند.

چهار طرح جدید برای رینگ‌های 19، 20 و 21 اینچی ب‌ام‌و سری 5 و i5 تورینگ پیشنهاد شده است. افرادی که به عملکرد فنی خودرو در مسیرهای خشک توجه دارند، می‌­توانند مجموعه شامل رینگ‌های 19 اینچی مشکی مات با طرح Y-شکل را با تای‍رهای با اصطکاک بالا انتخاب کنند.

سیستم ترمز با کالیپرهای قرمز شش پیستون در جلو و تک-پیستون در عقب با دیسک‌های 20 اینچی، از دیگر ویژگی‌های فنی مهم این مجموعه به شمار می‌آید.

ارائه مجموعه کربن M پرفورمنس برای ب‌ام‌و سری 5 و i5 تورینگ

پارکابی آلومینیومی، نورپردازی پوشش داخلی درها، کفپوش‌های جدید با دوخت متضاد و لبه چرم مصنوعی و پدال‌های فولاد ضدزنگ، حال و هوایی متفاوت برای کابین این خودروها به ارمغان می­‌آورد. روکش ریموت از جنس چرم و آلکانترا و همچنین درپوش فیبرکربنی باک نیز با پرداخت مبلغ اضافه ارائه خواهد شد.

ب‌ام‌و از اعلام قیمت مجموعه قطعات کربن M پرفورمنس برای سری 5 و i5 تورینگ خودداری کرده، ولی در عین حال از عرضه این مجموعه در ماه جاری خبر داده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران