• ينکو SC کوروت C8
  • ينکو SC کوروت C8
  • ينکو SC کوروت C8
  • ينکو SC کوروت C8

کوروت C8 با هزار اسب بخار قدرت

معرفی ینکو SC

28 اردیبهشت 1403 17:48

شرکت آمریکایی SVE با نام کامل Specialty Vehicle Engineering، در جدیدترین اقدام به سراغ نسل هشتم شورولت کورورت رفته و خودرویی با هزار اسب­‌بخار قدرت را خلق کرده است. این خودرو با نام ینکو اس/سی، یکی از جالب‌ترین نمونه­‌های تقویت‌شده از کوروت به شمار می­‌آید.

پیشرانه 6.2 لیتری LT2 V-8 توئین توربوشارژ این خودرو با اضافه شدن دو توربوشارژر 58 میلیمتری آب-خنک، میل­‌لنگ فولادی، سوپاپ‌های سوراخ‌کاری با ستون H، پیستون‌های آلومینیومی، منیفولد جدید، سر سیلندر جدید با برش‌کاری CNC، درپوش سفارشی سوپاپ‌ها، بروزرسانی سیستم سوخت‌رسانی و میل بادامک با طراحی اختصاصی، می‌­تواند هزار اسب­‌بخار قدرت را به گیربکس 8 سرعته دوکلاچه تقویت شده انتقال دهد.

نشان SYC را می­‌توان در پشت‌سری صندلی‌ها و کفپوش‌های خودرو مشاهده کرد.

ینکو SC کوروت C8

ینکو اس/سی را می­‌توان در دو فرم کوپه و روباز سفارش داد. تمامی رنگ‌های استاندارد برای این خودرو قابل انتخاب است، ضمن ­این‌که 9 رنگ مختلف هم برای نقوش روی بدنه و 10 طرح گوناگون برای جزئیات فیبرکربن در دسترس قرار دارد.

کالیپرهای ترمز با نشان Yenko با قرمز تزئین شده است، اما مشتری می‌تواند رنگ‌های دیگری انتخاب کند. رنگ‌های نقره‌­ای یا مشکی برای خروجی‌های اگزوز و سه طرح گوناگون برای رینگ‌های 19 و 20 اینچی در جلو و عقب، از دیگر موارد قابل شخصی‌سازی در این خودرو به شمار می‌­آید.

برای دریافت این ویژگی‌ها باید حداقل 99,995 دلار به SVE پرداخت کنید، که البته هزینه خرید خودروی پایه را شامل نمی‌­شود.

SVE برای تولید فقط 10 دستگاه ینکو اس/سی برنامه‌ریزی کرده است، که همگی براساس کوروت 2024 ساخته خواهند شد. البته این شرکت قصد دارد تیراژ تولید را در سال 2025 به 50 دستگاه افزایش دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران