• رم 1200 در تريم‌هاي مختلف

برای عرضه به بازار آمریکا جنوبی

معرفی رم 1200 در تریم‌های مختلف

7 خرداد 1403 13:39

تصاویر پیش رو، مربوط به پیکاپ رم ۱۲۰۰ هستند که برای بازار آمریکای جنوبی ساخته شده‌اند.

ظاهر این پیکاپ‌ها، با دوج رم تفاوت دارد و آشنا به نظر می‌رسد. این پیکاپ در واقع ساخته شرکت چندملیتی استلانتیس است، که با هدف گسترش بازار پیکاپ عرضه می‌شود. این پیکاپ نسخه‌ ری‌بج شده پژو لندترک و فیات تیتانو بوده که شاسی نردبانی آن نیز از چانگان Kaicene F70 است. این پیکاپ در کشور چین به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی رم 1200

رم ۱۲۰۰ برای فروش در مکزیک آماده شده است. این پیکاپ، از پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ بنزینی بهره‌مند شده، که ۲۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس شش سرعته دستی و یا اتوماتیک برای آن درنظر گرفته شده است.

اکثر تریم‌های این پیکاپ، دو دیفرانسیل هستند. اما تریم Laramie، دو دیفرانسیل و تمام چرخ محرک است.

این پیکاپ هم در نسخه تک کابین و هم در نسخه دوکابین عرضه می‌شود. تریم‌های مختلف آن عبارتند از Laramie، Tradesman و Bighorn. نسخه پایه، می‌تواند تا ۱۲۰۰ کیلوگرم را حمل کند و تا ۳تن را بکشد.

قیمت رم 1200

قیمت پایه پیکاپ رم ۱۲۰۰، از ۲۶,۶۰۰ دلار آغاز می‌شود و تا ۴۰ هزار دلار افزایش می‌یابد. فروش آن برای ماه آینده برنامه ریزی شده است.

رم ۱۲۰۰ باید با محصولاتی مانند تویوتا هایلوکس، نیسان فرانتیر و شورولت S10 Max رقابت کند. شورولت S10 Max نیز نسخه ری‌بج شده مکسوس T70 است. رم ۱۲۰۰ قرار نیست در آمریکا عرضه شود‌.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران