• بروزرساني نيسان نوت آئورا
  • بروزرساني نيسان نوت آئورا
  • بروزرساني نيسان نوت آئورا
  • بروزرساني نيسان نوت آئورا
  • بروزرساني نيسان نوت آئورا
  • بروزرساني نيسان نوت آئورا

همراه با نسخه 90 سالگی

بروزرسانی نیسان نوت آئورا

30 خرداد 1403 15:50

به نظر می‌­رسد که به روز رسانی خانواده نوت از محصولات نیسان، وارد مرحله تازه‌­ای شده است. پس از تریم پایه نسخه هاچ‌بک و بعد نسخه کراس‌اور، اکنون مدل پرچمدار نیسان نوت با لقب آئورا (Aura) پس از سه سال مورد به روز رسانی قرار گرفته است.

مشخصات ظاهری نیسان نوت آئورا

در نمای جلو با طراحی جدید سپر و جلوپنجره و همچنین اجزای مورب پایین چراغ‌ها مواجه هستیم، که این مورد دوم را می­‌توان از جنس کروم یا هم‌رنگ با بدنه سفارش داد.

در نسخه 90 سالگی (90th Anniversary) که به مناسبت سالگرد تولد برند ژاپنی ارائه شده، رینگ‌های 17 اینچی مشکی و تزئینات برنزی در نقاط مختلف بدنه، قابل مشاهده است.

بروزرسانی نیسان نوت آئورا

کابین و امکانات نیسان نوت آئورا

در فضای کابین نیسان نوت آئورا می­‌توان کیفیت بالاتر متریال را نسبت به سایر نسخه‌­های این خودرو تشخیص داد، که از میان آن‌ها می‌­توان به روکش پارچه و چرم خاکستری-قهوه‌­ای و تریم چوب مصنوعی اشاره کرد. البته مشتری می­‌تواند روکش چرم را سفارش بدهد.

اکنون تنظیم برقی صندلی راننده، درگاه USB-C با نور پس زمینه و یک محفظه کوچک لوازم در سمت راننده به فهرست تجهیزات استاندارد نیسان نوت آئورا اضافه شده است.

در نسخه Autech از این خودرو با کیت بدنه شامل زیرسپری، رکاب‌های جانبی و جزئیات کروم در جلوپنجره مواجه هستیم. کابین این مدل هم با روکش چرم مشکی با دوخت آبی و جزئیات خاکستری تیره، تزئین شده است.

بروزرسانی نیسان نوت آئورا

مشخصات فنی نیسان نوت آئورا

مشخصات فنی نیسان نوت آئورا بدون تغییر باقی مانده است. در سامانه هیبرید این خودرو، پیشرانه 1.2 لیتری تنفس طبیعی با 82 اسب­‌بخار قدرت، فقط در نقش ژنراتور عمل می­‌کند در حالی که یک موتور برقی با 136 اسب­‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور روی محور جلو نصب شده است.

با پرداخت مبلغ اضافه، یک موتور برقی دیگر با 68 اسب­‌بخار نیرو و 100 نیوتن متر گشتاور به محور عقب اضافه می­‌گردد تا این خودرو به سامانه چهار چرخ محرک نیز مجهز باشد.

قیمت نیسان نوت آئورا

مدل جدید نیسان نوت آئورا فقط در ژاپن و با قیمت پایه 2.78 میلیون ین (17,600 دلار) به فروش می‌­رسد. این رقم برای نسخه چهار چرخ محرک به 3.33 میلیون ین (21,100 دلار) افزایش می‌­یابد.

نسخه به روز رسانی شده از آخرین عضو خانواده نوت یعنی نوت آئورا نیسان در ماه جولای رونمایی خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران