محصولی از Castagna Milano

معرفی نسخه باگی فیات توپولینو EV

17 تیر 1403 09:42

شرکت ایتالیایی Castagna Milano، به واسطه ساخت نسخه Spiaggina فیات 500 شناخته شده است. اکنون این شرکت، پکیج‌ مشابهی را برای فیات توپولینو برقی ارائه داده است.

مشخصات ظاهری نسخه باگی فیات توپولینو EV

در این نسخه، سقف و درها حذف شده‌اند و یک دم بلند اختیاری دارد که به کمک آن، فضا بزرگ‌تر شده و شبیه به یک قایق بادبانی می‌شود. این یک وسیله عالی برای ساحل و تابستان است. فیات قبلا یک نسخه کانورتیبل از این محصول را با سقف جمع‌شونده و درهای حذف شده ارائه داده بود، اما پکیج Castagna Milano رانندگی در هوای آزاد را به سطح بالاتری ارتقا داده است.

این شرکت طبق نسخه کلاسیک 500 Jolly Spiaggina، سقف و ستون‌های این خودرو الکتریکی دو نفره را کامل حذف کرده است. نمای بیرونی آن، شامل کاور گلگیرها، رکاب‌های جانبی و عرشه عقب با پنل‌های چوبی با کیفیت و دستگیره‌های آلومینیومی اسپرت و ... است و مالک توپولینو را با دنیای قایق‌های تفریحی لوکس آشنا می‌کند.

همان‌طور که  اشاره شد، مشتریان می‌توانند این محصول را با دم بلندتر سفارش دهند. با این ویژگی، قسمت عقب حدود 300 میلی‌متر بزرگ‌تر می‌شود و فضا جادارتر است. این کابین از مواد با کیفیتی ساخته شده است و روکش پارچه‌ای قابل جدا شدن آن، از عوامل مختلف حفاظت می‌کند.

مشخصات فنی نسخه باگی فیات توپولینو EV

توپولینو دوست‌دار ساحل و محیط‌ زیست است و بنابراین از موتور الکتریکی بهره‌مند شده. موتور برقی 8 اسب‌بخاری آن، از باتری 5.5 کیلووات ساعتی تغذیه می‌کند. برد حرکتی نسخه استاندارد آن، به 75 کیلومتر می‌رسد که برای رانندگی در ساحل یا محوطه هتل کافی است.

قیمت نسخه باگی فیات توپولینو EV

هزینه این تغییرات و تبدیل، از  26,746 دلار آغاز می‌شود و به 37,445 دلار، برای نسخه لانگ می‌رسد. این مبلغ، برای یک خودرو کوچک برقی ایتالیایی با قیمت 8071 دلار، زیاد به نظر می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران