• معرفي داب 1 آلفا
  • معرفي داب 1 آلفا
  • معرفي داب 1 آلفا
  • معرفي داب 1 آلفا
  • معرفي داب 1 آلفا
  • معرفي داب 1 آلفا
  • معرفي داب 1 آلفا
  • معرفي داب 1 آلفا
  • معرفي داب 1 آلفا

فقط 400 دستگاه!

معرفی داب 1 آلفا

20 تیر 1403 15:51

شرکت داب (DAB) محصولی به نام 1 Alpha را معرفی کرده است. این برند در سال 2019 تاسیس شده و اخیرا تحت مالکیت شرکت پژو درآمده است. آلفا 1 هم نخستین محصول داب پس از این اتفاق به شمار می­‌آید.

داب آلفا 1 در تیراژ 400 دستگاه و با قیمت 14.900 یورو به فروش می­‌رسد.

طراحی داب آلفا 1

طراحی آوانگارد داب آلفا 1، می‌­تواند یادآور طراحی نوآورانه برند Burberry باشد. در میان موتورسیکلت‌ها نیز از دو محصول مدرن هوسکوارنا یعنی Svartpilen و Vitpilen می­‌توان نام برد که شباهت­‌هایی با آلفا 1 دارند.

بخش اعظم بدنه از جمله گلگیر جلو و قاب فریم، از جنس فیبرکربن Airbus Industrie ساخته شده، در حالی که روکش صندلی راکب و محفظه لوازم هم با چرم آلکانترا تزئین شده است.

بدنه این موتورسیکلت برقی با یکی از دو رنگ سفید W یا خاکستری MGT تزئین می­‌شود، هرچند که مشتری می­‌تواند با پرداخت مبلغ اضافه، چندین رنگ دیگر را هم انتخاب کند.

نمایشگر 2.8 اینچی LCD، پلاک شماره تولید و چهار حالت رانندگی اکو، استاندارد، اسپرت و نیتروس (بوست) به همراه حرکت به طرف عقب، راندن این موتورسیکلت 125 کیلوگرمی را آسان می­‌کند. صندلی راکب هم در ارتفاع 840 تا 880 میلی‌متری از سطح زمین قرار دارد.

مشخصات فنی داب آلفا 1

قابلیت تعمیر، جداسازی و بازیافت مجموعه باتری، یکی دیگر از ویژگی‌های جالب داب آلفا 1 به شمار می‌­آید. این قطعه به ظرفیت 7.1 کیلووات ساعت و سازگار با جریان 72 ولت، می‌­تواند برد حرکتی 150 کیلومتر و دستیابی به حداکثر سرعت 130 کیلومتر برساعت را برای این موتورسیکلت فراهم کند.

موتور برقی داب آلفا 1 هم می­‌تواند حداکثر 34.6 اسب­‌بخار قدرت و 39.5 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه که توسط نیروی بازیافتی از ترمزگیری هم شارژ می­‌شود، روی محور عقب نصب شده و به سیستم انتقال قدرت DAB وصل شده است.

مجموعه باتری داب آلفا 1 برای شارژ کامل با برق خانگی به 3 ساعت و نیم زمان نیاز دارد. آداپتور شارژر تایپ 2 هم با سفارش مشتری به ایشان تحویل می­‌شود.

دکمه Nitrous روی دسته که برای افزایش لحظه‌­ای قدرت پیشرانه کاربرد دارد، اشاره‌­ای هم به بازی نید فور اسپید 2 دارد.

ترمزهای ساخت برمبو با کالیپرهای چهار پیستون در محور جلو و تک-پیستون در محور عقب، ABS ساخت پژو روی هر دو چرخ، دو شاخی 46 میلی‌متری تیتانیوم قابل تنظیم در جلو با تطبیق‌­پذیر عقب ساخت Paioli و رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای 120/70 و 150/60 در جلو و عقب، از دیگر ویژگی‌های فنی آلفا 1 به شمار می‌­آید.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران