• معرفي Geome Xingyuan
  • معرفي Geome Xingyuan

محصولی از زیرمجموعه جیلی

معرفی گئوم ژینگیوآن

24 تیر 1403 18:48

اول از همه، این یک برند جدید دیگر از جیلی نیست و به نظر می‌رسد نام Geome نسخه‌ای متفاوت از زیرمجموعه جیامتری است، احتمالاً برای افرادی که از ریاضی ترس دارند. خودروی ژینگیوآن - Xingyuan - که در حال حاضر به نظر نمی‌رسد نام انگلیسی داشته باشد، یک هاچ‌بک جمع‌وجور جدید است که برای رقابت با خودروهایی مانند بی‌وای‌دی دلفین و وولینگ بینگو طراحی شده است.

مشخصات ظاهری جیلی Geome Xingyuan

شاید به خاطر طراحی سقف معلق، جیلی Geome Xingyuan ما را به یاد خودروی اسمارت #1 می‌اندازد. در جلو، دارای چهره‌ای بسته با چراغ‌هایی به شکل اشک برعکس است و در هر طرف گلگیر دو هدایت‌کننده باد به شکل C دارد. کل این نما ما را به یاد یک ماسک می‌اندازد.

ظاهر چرخ‌های آیرودینامیک این خودرو شبیه کنترلرهای کنسول بازی و بسیار متمایز هستند. این‌ها طبق لیست گزینه‌ها، یکی از چندین طرح رینگ مختلف موجود هستند.

دستگیره‌های در نیمه‌پنهان هستند که احتمالاً در تعادل بین هزینه و آیرودینامیک طراحی شده‌اند. از نمای جانبی شاید به چشم نیاید، ولی با کمی دقت می‌توان فهمید که خودرو در واقع هر دو ستون C و D را دارد و یک شیشه کوچک بین آن‌ها قرار دارد.

در نمای عقب، Xingyuan دارای چراغ‌های نوری مثلثی‌شکل است و به طرز عجیبی به نظر می‌رسد که فاقد برف پاک‌کن عقب است.

مشخصات فنی جیلی Geome Xingyuan

ابعاد جیلی Geome Xingyuan به ترتیب 4135، 1805 و 1570 میلی‌متر و فاصله محوری آن 2650 میلی‌متر است.

نسخه پایه از این خودرو دارای یک موتور الکتریکی 58 کیلوواتی است. این موتور به خودرو حداکثر سرعت 125 کیلومتر برساعت می‌دهد. وزن این نسخه 1215 کیلوگرم است و خریداران می‌توانند بین رینگ‌های 15 یا 16 اینچی انتخاب کنند.

نسخه قوی‌تر از یک موتور الکتریکی 85 کیلوواتی استفاده می‌کند و حداکثر سرعت آن 135 کیلومتر برساعت است. وزن آن نیز سنگین‌تر و برابر با 1285 کیلوگرم است و تنها با رینگ‌های 16 اینچی موجود است.

در حال حاضر ظرفیت باتری‌ها اعلام نشده، اما احتمالاً نسخه با مشخصات بالاتر دارای باتری بزرگ‌تری است. هر دو نسخه از باتری‌های فسفات آهن لیتیوم از CATL استفاده خواهند کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران