• تغييرات راش براي فورد ماستنگ GT
  • تغييرات راش براي فورد ماستنگ GT
  • تغييرات راش براي فورد ماستنگ GT
  • تغييرات راش براي فورد ماستنگ GT
  • تغييرات راش براي فورد ماستنگ GT

با 810 اسب‌بخار قدرت!

تغییرات راش برای فورد ماستنگ GT

1 مرداد 1403 19:15

شرکت راش (Roush Performance) که عمدتا به تقویت و تغییر محصولات فورد اشتغال دارد، در جدیدترین پروژه خود با سازنده سوپرشارژر به نام Magnuson شریک شده است. نتیجه این همکاری به ساخت یک کیت سوپرشارژر برای فورد ماستنگ GT مدل 2024 منجر شده، که توانایی فنی این خودرو را به سطح ماستنگ GTD ارتقا داده است. البته این امر با پرداخت مبلغ به مراتب کمتر از این خودروی مسابقه‌­ای انجام می­‌شود.

به لطف این کیت سوپرشارژر، خروجی پیشرانه فورد ماستنگ GT با 330 و 264 واحد افزایش در قدرت و گشتاور، به 810 اسب­‌بخار قدرت و 853 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. توجه داشته باشید که میزان افزایش خروجی پیشرانه این خودرو، از خروجی پیشرانه 4 سیلندر اکوبوست 2.3 لیتری فورد هم بیشتر است.

راش از اعلام جزئیات مربوط به این سوپرشارژر خودداری کرده، اما در عین حال اعلام نموده که این قطعه براساس نسخه تغییریافته ازEaton TVS R2650 شکل گرفته و با اینترکولر دوتایی و پولی 84 میلی‌متری همراه شده است، تا در دورشمار 7500 دور بر دقیقه، فشار بوست 13 psi را ایجاد کند. به نظر می­‌ر‌سد که در ساخت این کیت از پمپ اینترکولر PCE ساخت بوش، مبدل گرمایی با ابعاد بزرگ، ریل‌های سوخت‌­رسانی و انژکتورهای جدید هم استفاده شده است. برخی موارد دیگر این مجموعه نیز در همکاری با بخش خودروهای پرفورمنس شرکت فورد طراحی شده است.

تغییرات راش برای فورد ماستنگ GT

کیت سوپرشارژر راش برای فورد ماستنگ GT مدل 2024، در تعداد محدود و با قیمت 9,995 دلار به فروش می­‌رسد. توجه داشته باشید که این مجموعه به عنوان تیونینگ فاز 2 یا همان استیج 2 شهری، امضای موسس شرکت راش یعنی آقای Jack Roush را نیز بر خود دارد.

آن دسته از علاقمندان که با شنیدن مشخصات این محصول جدید کمپانی راش هنوز وسوسه نشده‌­اند، باید مدتی دیگر برای کیت های استاندارد استیج 1 و استیج 2 منتظر بمانند که در آینده نزدیک توسط راش عرضه خواهد شد. از قیمت این مجموعه‌­ها اطلاعی در دسترس نیست، اما خبر خوش این است که این کیت‌ها با هر دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک فورد ماستنگ سازگار خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران