• لامبورگيني تمراريو

جانشین هوراکان

نخستین تصاویر از لامبورگینی تمراریو

5 مرداد 1403 19:10

لامبورگینی تمراریو (Temerario)، احتمالا در رویداد هفته خودرو مونته‌ری در ماه آگوست معرفی خواهد شد. اما اکنون قبل از رونمایی رسمی، عکس‌های جاسوسی آن حین تست مقاومت در هوای گرم، منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این پروتوتایپ، کاملا آماده تولید است.

تمراریو درواقع جانشین مدل هوراکان است، که با کد 634 شناخته می‌شود. در نمای جلویی این خودرو خطوط تیز زیادی می‌بینیم که با چراغ‌های بسیار باریک و دی‌لایت‌های شش ضلعی (به عنوان راهنما هم عمل می‌کنند) همراه است. یک ورودی هوا جذاب و اسپلیتر برجسته نیز دیده می‌شود.

عکس‌های منتشر شده، یک کابین تکامل‌یافته و درهای دارای ورودی هوا را نشان می‌دهند. در بخش عقب پروتوتایپ نیز یک خروجی اگزوز بزرگ مرکزی و چراغ‌های شش ضلعی دیده می‌شود. در این بخش، یک اسپویلر متوسط، دیفیوزر خشن و تهاجمی و قسمت تهویه نیز نصب شده است.

عکس‌های منتشر شده، فضای داخلی خودرو را خوب ثبت نکرده‌اند؛ اما طبق تصاویر قبلی موجود، کابین لامبورگینی تمراریو، عناصر مشترک زیادی با مدل لابورگینی رووئلتو دارد. بنابراین احتمالا یک صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچی، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 8.4 اینچی و نمایشگر 9.1 اینچی سرنشین جلو، تعبیه شده است. همچنین احتمالا یک فرمان تخت، تزئینات زاویه‌دار و اهرم تعویض دنده اسپرت وجود دارد.

لامبورگینی قبلا تایید کرده بود که تمراریو، یک خودرو هیبرید با عملکرد بالا است و پیشرانه V8 توئین‌توربوشارژ با حجم 4 لیتر دارد که خروجی آن به 789 اسب‌بخار قدرت و 730 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این پیشرانه با گیربکس هشت سرعته دوکلاچه و یک سیستم هیبریدی سه موتوره هماهنگ شده است. بنابراین قدرت ترکیبی پیشرانه به کمک سیستم هیبرید، به بیش از 888 اسب‌بخار می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران